Viral

Το εκνευριστικό κόλπο πελατών που τρέλανε σερβιτόρα – Πώς προσπάθησαν να μην πληρώσουν

Μια σερβιτόρα, γνωστή στο TikTok ως @girlypopzonly, εξέφρασε την αγανάκτησή της μέσα από ένα viral βίντεο, καταγγέλλοντας ένα περιστατικό που τη σόκαρε: δύο πελάτες παρήγγειλαν διαδοχικά φαγητά, τα κατανάλωσαν σχεδόν ολόκληρα και στη συνέχεια ζήτησαν να μην τα πληρώσουν, ισχυριζόμενοι πως ήταν… αηδιαστικά.

«Δεν είμαστε μπουφές! Δεν δουλεύουμε σε μπουφέ!» λέει με έντονο ύφος στο βίντεο.

Το περιστατικό ξεκίνησε με μια παραγγελία burger και πατάτες. Η μία πελάτισσα επέστρεψε το πιάτο, παρότι είχε φάει το μισό burger – οι πατάτες, ωστόσο, είχαν εξαφανιστεί. «Εντάξει, σκέφτομαι, το burger δεν της άρεσε, αλλά οι πατάτες προφανώς της άρεσαν. Το αφαιρώ από τον λογαριασμό» περιγράφει η σερβιτόρα. Δυστυχώς, το θέμα δεν τελείωσε εκεί.

Το εκνευριστικό κόλπο πελατών που τρέλανε σερβιτόρα

Η πελάτισσα συνέχισε τρώγοντας και το πιάτο του συνοδού της – ζυμαρικά με γαρίδες. Όταν το τελείωσε σχεδόν εντελώς, διαμαρτυρήθηκε και για αυτό. «Είχαν μείνει μόνο τρία ζυμαρικά στο πιάτο. Τρία!» λέει η TikToker, προσθέτοντας ότι όταν περνούσε από το τραπέζι τους, οι πελάτες γελούσαν ειρωνικά.

@girlypopzonly LIKE BRO 🙁 Pls #serverlife #servertok #restaurantlife #serving ♬ original sound – girlypopzonly

Προς το τέλος του βίντεο, η σερβιτόρα ξεσπά: «Πηγαίνετε σε εστιατόρια, παραγγέλνετε επτά πιάτα, τα τρώτε σχεδόν όλα και μετά ζητάτε να μην πληρώσετε; Γιατί αυτό έχει αρχίσει να γίνεται κανονικότητα;».

Πολλοί χρήστες συμφώνησαν μαζί της. «Αν έχεις φάει πάνω από το μισό πιάτο, δεν δικαιούσαι επιστροφή», σχολίασε κάποιος. Ένας άλλος παρατήρησε: «Αν ο διευθυντής σου το επέτρεψε αυτό, είναι απαράδεκτος». Και ένας τρίτος συμπλήρωσε: «Αν δεν σου άρεσε, δεν θα το είχες φάει».

Η κατάσταση κορυφώθηκε όταν ο μάνατζερ της σερβιτόρας αποφάσισε να αφαιρέσει όλα τα πιάτα από τον λογαριασμό, παρά το προφανές τέχνασμα των πελατών. Το περιστατικό θυμίζει την περίπτωση της 22χρονης Τζάνετ, η οποία έγινε viral όταν μια παρέα εφήβων της άφησε μηδενικό φιλοδώρημα και ένα ειρωνικό σημείωμα: «Φόρα σωσίβιο». Τότε είχε πει: «Δυστυχώς, το να μη σε πληρώνουν για τη δουλειά σου τείνει να γίνει κομμάτι του επαγγέλματος».

Σε TikTok και Reddit, πολλοί εργαζόμενοι στην εστίαση από όλο τον κόσμο μοιράζονται ανάλογες εμπειρίες, τονίζοντας ότι οι πελάτες δεν έχουν πάντα δίκιο – και συχνά απλώς εκμεταλλεύονται το σύστημα.

Πηγή: in.gr

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις