ΚΟΣΜΟΣ
Axios: Η βιομηχανία των ρομπότ διχάζεται για την ανθρωποειδή τους εμφάνιση

Τα προηγμένα ρομπότ δεν χρειάζεται απαραίτητα να μοιάζουν με τον C-3PO από τον «Πόλεμο των Άστρων» ή με την υπηρέτρια Rosie του George Jetson, παρά τη διαφημιστική εκστρατεία για ανθρωποειδή εμφάνιση από τη Wall Street και τις Μεγάλες Τεχνολογικές Εταιρείες.
Γιατί έχει σημασία: Τα ρομπότ προορίζονται για να αναλάβουν βρώμικες, επικίνδυνες και βαρετές εργασίες — όχι για να αντικαταστήσουν τους ανθρώπους, οι οποίοι εξακολουθούν να είναι οι πιο εξελιγμένες μηχανές από όλες.
Η μεγάλη εικόνα: Η Morgan Stanley πιστεύει ότι υπάρχει μια αγορά 4,7 τρισεκατομμυρίων δολαρίων για ανθρωποειδή όπως το Optimus του Tesla τα επόμενα 25 χρόνια – τα περισσότερα από αυτά σε βιομηχανικά περιβάλλοντα, αλλά και ως σύντροφοι ή οικονόμοι για τους πλούσιους.
Ναι, αλλά: Τα πιο παραγωγικά — και κερδοφόρα — bots είναι αυτά που μπορούν να κάνουν μεμονωμένες εργασίες φθηνά και αποτελεσματικά.
«Αν κοιτάξετε πού τα ρομπότ προσφέρουν πραγματικά αξία σε ένα κατασκευαστικό περιβάλλον, είναι ο συνδυασμός των βιομηχανικών ή συνεργατικών ρομπότ με την κινητικότητα», λέει ο διευθύνων σύμβουλος της ABB Ali Raja στο Axios. «Δεν βλέπω ότι υπάρχουν πραγματικές πρακτικές εφαρμογές όπου τα ανθρωποειδή θα αποφέρουν μεγάλη αξία» συμπλήρωσε.


«Τα ρομπότ σε ανθρώπινο σχήμα είναι υπερβολικά κατασκευασμένες λύσεις για τις περισσότερες εργοστασιακές δουλειές που θα μπορούσαν να λυθούν καλύτερα με την τοποθέτηση ενός ρομποτικού βραχίονα σε μια τροχήλατη βάση», δήλωσε ο Michael Cicco, διευθύνων σύμβουλος της Fanuc America Corp.
Η άλλη πλευρά: «Το θέμα με τα ανθρωποειδή δεν είναι ότι πρόκειται για έναν ανθρώπινο παράγοντα. Είναι ότι είναι πιο δυναμικά σταθερά», αντιτείνει η Melonee Wise, επικεφαλής προϊόντος της Agility Robotics, η οποία αναπτύσσει ένα ανθρωποειδές ρομπότ με την ονομασία Digit. «Όταν οι άνθρωποι αρπάζουν κάτι βαρύ, μπορούν να μετατοπίσουν το βάρος τους για καλύτερη ισορροπία.Το ίδιο ισχύει και για ένα ανθρωποειδές», είπε.
Χρησιμοποιώντας έναν ρομποτικό βραχίονα σε μια κινητή βάση για να σηκώσει κάτι βαρύ, «είναι σαν να είμαι μια μικρή τσαγιέρα και γίνεσαι πολύ ασταθής», τόνισε..
Το συμπέρασμα είναι ότι τα ανθρωποειδή ρομπότ γενικής χρήσης εξακολουθούν να παλεύουν με τις τεχνικές προκλήσεις και θα περάσουν χρόνια μέχρι να μπορούν να περιφέρονται με ασφάλεια στα εργοστάσια κάνοντας ουσιαστική εργασία.
Σχετική είδηση: Ανθρωποειδές ρομπότ στην εξυπηρέτηση πελατών στα καταστήματα της αυτοκινητοβιομηχανίας Chery
Πηγή: ertnews.gr
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις