ΛΑΡΙΣΑ

Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Γνωστοποίηση κενών οργανικών θέσεων ανά σχολική μονάδα

Το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Π.Υ.Σ.Π.Ε.) Λάρισας, έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του π.δ. 50/1996 (Α’ 45) «Μεταθέσεις και τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών της δημόσιας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης», όπως τροποποιήθηκε από το π.δ. 100/19977 (Α’ 94) «Τροποποίηση του π.δ. 50/96 (Α’ 45)».

2. Τις διατάξεις του άρθρου 16 του ν. 1566/1985 «Δομή και λειτουργία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις».

3. Τις διατάξεις του άρθρου 7 του ν. 3848/2010 (Α’ 71) «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού-καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές- διατάξεις».

4. Τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 16 του ν. 4415/2016 (Α’ 159) «Ρυθμίσεις για την ελληνόγλωσση εκπαίδευση, τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και άλλες διατάξεις» όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 45 του ν. 4777/2021 (Α’ 25) «Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, προστασία της ακαδημαϊκής ελευθερίας, αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις».

5. Τη με αρ. Φ.10/103443/Δ1/25-8-2022 Κ.Υ.Α. (Β’ 4582) «Ιδρύσεις, καταργήσεις, συγχωνεύσεις, υποβιβασμοί και προαγωγές Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων 2022-2023».

6. Τη με αρ. 84582/Δ2/20-6-2013 εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α..

7. Τη με αρ. 23851/Ε2/02-3-2023 (ΑΔΑ: 9Χ7Ω46ΜΤΛΗ-Θ2Κ) Υ.Α. «Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης, έτους 2023».

8. Τη με αρ. 23861/Ε2/02-3-2023 (ΑΔΑ: 9ΕΜΧ46ΜΤΛΗ-ΙΣ6) Υ.Α. «Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.), σε Σχολεία Κωφών-Τυφλών, σε Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) και σε Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.), έτους 2023».

9. Τα εναπομείναντα οργανικά κενά από τη διαδικασία των μεταθέσεων εντός της περιοχής μετάθεσης της Περιφερειακής Ενότητας Λάρισας του σχολικού έτους 2021-2022.

10. Τα οργανικά κενά που προέκυψαν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2022-2023 (από παραιτήσεις και αυτοδίκαιες απολύσεις εκπαιδευτικών, αποσπάσεις στο εξωτερικό, κ.ά.).

11. Τη με αρ. 4/14-3-2023 Πράξη του Π.Υ.Σ.Π.Ε. Λάρισας.

Α. Προσδιόρισε τις κενές οργανικές θέσεις ανά σχολική μονάδα των κλάδων ΠΕ70-Δασκάλων, ΠΕ71 & ΠΕ70-Δασκάλων Ειδικής Αγωγής, ΠΕ60-Νηπιαγωγών, ΠΕ05-Γαλλικής, ΠΕ06-Αγγλικής, ΠΕ07-Γερμανικής, ΠΕ08-καλλιτεχνικών, ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής & ΠΕ79-Μουσικής, οι οποίες αποτυπώνονται στους συνημμένους πίνακες (συν. 3 έως 11).

Β. Διαπίστωσε οργανικές υπεραριθμίες εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων στις παρακάτω σχολικές μονάδες:

Κατόπιν τούτου, ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ:

Όλοι οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων, που έχουν οργανική θέση στο 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΡΑΝΕΑΣ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ και στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΟΥΤΡΟΥ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ να υποβάλουν την επισυναπτόμενη δήλωση υπεραριθμίας, από την Τετάρτη 15/3/2023 και ώρα 10:00 ως την Παρασκευή 17/3/2023 και ώρα 14:00, υπογεγραμμένη και σκαναρισμένη σε αρχείο pdf στο mail@dipe.lar.sch.gr και Θέμα: ΠΡΟΣ Π.Υ.Σ.Π.Ε. ΛΑΡΙΣΑΣ – ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ, ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ70.

‘Οσοι από τους παραπάνω εκπαιδευτικούς δεν έχουν υποβάλει Αίτηση Βελτίωσης Θέσης (τον Οκτώβριο του 2022), να αποστείλουν, μαζί με τη Δήλωση υπεραριθμίας και δικαιολογητικά μετάθεσης (πρόσφατα Πιστοποιητικά Οικογενειακής κατάστασης, Σπουδών τέκνων, Εντοπιότητας, Συνυπηρέτησης και ΚΕΠΑ/ΑΣΠΕ για τις Ειδικές Κατηγορίες Μετάθεσης).

Μετά την αποστολή του e-mail πρέπει να ακολουθήσει τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλ. 2414409.832 για επιβεβαίωση της λήψης του.

Παρακαλούμε, με ευθύνη της Αναπληρώτριας Διευθύντριας του 1ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΡΑΝΕΑΣ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ και της Προϊσταμένης του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΟΥΤΡΟΥ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ, να ενημερωθούν όλοι οι οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων, είτε υπηρετούν στα σχολεία αυτά, είτε απουσιάζουν για οποιοδήποτε λόγο.

Μετά από τη συγκέντρωση όλων των Δηλώσεων Υπεραριθμίας, το Π.Υ.Σ.Π.Ε. Λάρισας σε συνεδρίασή του θα χαρακτηρίσει ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, ανά σχολική μονάδα, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 14 του π.δ. 50/1996 (Α’ 45), που ορίζουν τα παρακάτω:

«ι) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ.

ιι) Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ.».

Επισήμανση για τις Ειδικές κατηγορίες μετάθεσης

Από τη διαδικασία της υπεραριθμίας εξαιρούνται όσοι ανήκουν σε Ειδική κατηγορία μετάθεσης (λόγω ασθενείας, πολυτεκνίας με 4 και άνω προστατευόμενα τέκνα ή τέκνου με αναπηρία 67% και άνω).

Ωστόσο, αν το επιθυμούν οι ίδιοι, μπορούν να υποβάλουν αίτηση να κριθούν υπεράριθμοι, αλλά στην περίπτωση αυτή κρίνονται για την υπεραριθμία και συγκρίνονται μαζί με όλους τους άλλους εκπαιδευτικούς που θα χαρακτηριστούν υπεράριθμοι βάσει των συνολικών μορίων μετάθεσης που συγκεντρώνουν και δεν μπορούν να επικαλεστούν την ένταξή τους σε ειδική κατηγορία ώστε να προηγηθούν κατά την άρση της υπεραριθμίας και την τοποθέτησή τους.

Τοποθέτηση οργανικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών

Ως προς την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών που θα χαρακτηριστούν υπεράριθμοι, ισχύουν οι διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 14 του π.δ. 50/1996 (Α’ 45), όπως τροποποιήθηκε από την παρ. 1 του άρθρου 12 του π.δ. 100/1997 (Α’ 94), που ορίζουν τα παρακάτω:

«5β) Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατ’ απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιος περιοχής μετάθεσης.

5γ) Όσοι εκπαιδευτικοί δεν επιθυμούν ή δεν κατέστη δυνατόν να τοποθετηθούν σύμφωνα με τη διαδικασία των προηγούμενων περιπτώσεων (α) και (β) της παραγράφου αυτής τοποθετούνται σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης κατά τη διαδικασία των διατάξεων του άρθρου 15 αυτού του Π.Δ. συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση.

Οι εκπαιδευτικοί των παραπάνω περιπτώσεων της παραγράφου αυτής μπορούν εφόσον το επιθυμούν να μετατεθούν κατά προτεραιότητα το ίδιο ή τα επόμενα σχολικά έτη στο σχολείο που κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, αν σε αυτό δημιουργηθούν κενές θέσεις.»

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες