ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Toyota GRMN Yaris: To Υaris… (ξανα)πήρε το όπλο του

Το GR Yaris υπήρξε σίγουρα από τις πιο ευχάριστες εκπλήξεις της Toyota των τελευταίων ετών και δεδομένα προσφέρει περισσότερα από όσα θα μπορούσε να ζητήσει κανείς από ένα supermini… έστω και του hot είδους.

 Πάντα όμως υπάρχουν περιθώρια για κάτι ακόμα περισσότερο, τουλάχιστον σύμφωνα με το σκεπτικό της Gazoo Racing, η οποία αποκάλυψε με αφορμή την έκθεση του Τόκυο, μια νέα βελτιωμένη παραλλαγή του με τα διακριτικά GRMN και το είδος των βελτιώσεων που συνήθως συναντάμε σε μια Μέκκα βελτιωμένων εκδόσεων όπως η ιαπωνική έκθεση όπου οι συγκεκριμένες προτάσεις έχουν την τιμητική τους.

Στο προκείμενο, το Yaris GRMN διατηρεί σχεδόν ανέπαφο τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα των 272 ίππων που αυξάνει μόνο την ροπή του σε 390 Nm, με τις βελτιώσεις να εστιάζουν σε άλλες παραμέτρους που αποσκοπούν σε ακόμα πιο διασκεδαστική και συμμετοχική εμπειρία οδήγησης σε δρόμο ή σε πίστα.

Υπό το παραπάνω σκεπτικό, το κιβώτιο αποτελεί μια από τις βελτιωμένες παραμέτρους διαθέτοντας πιο κοντές σχέσεις και έχοντας αντικαταστήσει ορισμένα υλικά και εξαρτήματα που του προσφέρουν περισσότερη ανθεκτικότητα ιδίως στη λειτουργία σε χαμηλές σχέσεις. Επιπλέον, τα διαφορικά Torsen που εφοδιάζουν το Yaris GR έχουν αντικατασταθεί από μηχανικά διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης.

Το καπό, η οροφή και το spoiler κατασκευάζονται πλέον από ανθρακόνημα ενώ για τους προφανείς λόγους μείωσης του βάρους τα πίσω καθίσματα δεν αποτελούν πλέον μέρος της εξίσωσης, μέτρα που συμβάλλουν στον περιορισμό του βάρους κατά 20 κιλά.

Μικρότερη είναι και η απόσταση από το έδαφος η οποία έχει μειωθεί κατά 1,0 εκατοστό «δημιουργώντας» ένα ακόμα χαμηλότερο κέντρο βάρους ενώ οι μηχανικοί της Gazoo Racing έχουν προσθέσει στην κατασκευή 545 επιπλέον σημεία συγκόλλησης τα οποία συμβάλλουν στην στρεπτική ακαμψία του πλαισίου ενώ στον ίδιο στόχο συντείνει και το μεταλλικό έλασμα που έχει τοποθετηθεί στην θέση των πίσω καθισμάτων.

Σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις το GR Yaris «εξελίχθηκε σε ένα αυτοκίνητο που μπορεί οδηγήσει κανείς ακόμα πιο γρήγορα χωρίς να ανησυχεί για κάτι καθώς διαθέτει βελτιωμένο σύστημα πέδησης, πρόσφυση και ευελιξία και βελτιώσεις που υλοποιήθηκαν με βάση το feedback που είχαμε από επαγγελματίες οδηγούς».

Δυστυχώς η νέα έκδοση θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας και για περιορισμένο αριθμό αντίτυπων (500) με τους «τυχερούς» δυνητικούς ιδιοκτήτες να προκύπτουν μέσω κλήρωσης. Επίσης να σημειωθεί ότι εκτός από τα de facto βελτιωμένα χαρακτηριστικά του η Gazoo θα προσφέρει στους μελλοντικούς κατόχους μια ευρεία γκάμα επιλογών εξατομίκευσης και πακέτων βελτίωσης, τα οποία θα μπορούν να δημιουργηθούν ως ένα βαθμό κατά παραγγελία και σε συνεννόηση με τον ιδιοκτήτη.

Πηγή: in.gr

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις