ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Mercedes Vision EQXX: Τα νέα σύνορα της ηλεκτροκίνησης

Μετά από αναβολές λόγω της πανδημίας, η γερμανική φίρμα «κλείδωσε» για τις 3 Ιανουαρίου 2022 την αποκάλυψη του πρωτότυπου Vision EQXX, του μοντέλου που θα αναλάβει να αποτυπώσει το μέλλον της ηλεκτροκίνησης  και το όραμα της Mercedes.

Πλην των δεδομένα φουτουριστικών σχεδιαστικών προδιαγραφών του, η πιο κρίσιμη πτυχή του EQXX είναι η αυτονομία του η οποία θα ανέρχεται σε 1.000 χλμ. και σύμφωνα με την Mercedes θα πρόκειται για ένα μέγεθος εφικτό σε πραγματικές συνθήκες.

Αυτό που επίσης καθίσταται σαφές από τη γερμανική φίρμα είναι ότι το EQXX δεν θα αποτελέσει προπομπό ενός μοντέλου, αλλά ένα πρωτότυπο που θα συγκεντρώνει τις τεχνολογίες που θα δούμε στο μέλλον σε μοντέλο σε ηλεκτροκίνητα μοντέλα παραγωγής.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, το κλειδί για την μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία του EQXX δεν είναι κάποια νέα τεχνολογία μπαταριών ή μέτρα που εστιάζουν στον δραστικό περιορισμό του βάρους αλλά η εμμονή στην αεροδυναμική. «Ο πιο εύκολος τρόπος να αυξήσει κανείς την αυτονομία είναι να τοποθετήσει μια μεγαλύτερη μπαταρία ωστόσο, το όφελος από μια τέτοια επιλογή είναι μειωμένο. Το κλειδί είναι η συνδυαστική αποδοτικότητα του συνόλου και του αυτοκινήτου», επισήμανε σε δηλώσεις του ο επικεφαλής εξέλιξης της γερμανικής φίρμας Markus Schafer.

«Σε επίπεδο αεροδυναμικής το συγκεκριμένο project στοχεύει να προσφέρει περισσότερα από όσα επιτύχαμε με την EQS η οποία κατέχει τον τίτλο του αυτοκινήτου παραγωγής με τον χαμηλότερο συντελεστή οπισθέλκουσας. Επίσης στοχεύουμε στην αύξηση της ενεργειακής απόδοσης των μπαταριών έως και κατά 20% σε σχέση με την EQS», συμπλήρωσε ο ίδιος.

«Μιλάμε για το μέλλον της Mercedes. Και όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς όλα έχουν να κάνουν με αριθμούς, στοιχεία και δεδομένα. Όπως όλοι ξέρουμε όμως η πραγματική μαγεία συμβαίνει όμως όταν τα εντυπωσιακά τεχνολογικά επιτεύγματα γίνονται πραγματικότητα σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής. Για αυτό και είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι με το Vision EQXX» προσθέτει το στέλεχος της Mercedes αναλύοντας την σκοπιμότητα του πρωτοτύπου που θα γνωρίσουμε τον Ιανουάριο.

«Το 2020, σε μια συναρπαστική πρωτοβουλία για την εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης συγκεντρώσαμε μια ομάδα ειδικών που υποστηρίζεται από μηχανικούς της Mercedes-AMG F1. Τους ζητήσαμε να επιτύχουν αυτονομία 1.000 χλμ. με μία φόρτιση χωρίς όμως να χρησιμοποιήσουν μεγαλύτερη μπαταρία. Ο οποιοσδήποτε θα μπορούσε να το κάνει αυτό. Έτσι εργάστηκαν με μια κανονικού μεγέθους μπαταρία η οποία προορίζεται για ένα μελλοντικό compact αυτοκίνητο της Mercedes. H αποδοτικότητα είναι το νέο νόμισμα της εποχής».

«Οι ειδικοί μας στις τεχνολογίες eDrive σημειώνουν πρόοδο και αναζητώντας συνεχώς νέα όρια των τεχνολογιών που άπτονται της ηλεκτροκίνησης. Εφαρμόζουν συνεχείς βελτιώσεις στον ηλεκτροκινητήρα, στον εναλλάκτη, στον σχεδιασμό των μπαταριών, στη διάταξη και στα συστήματα ψύξης προκειμένου συνδυαστικά να προσφέρουν σημαντική αύξηση στην αυτονομία. Ο στόχος μας είναι να ενσωματώσουμε αυτές τις τεχνολογίες στα αυτοκίνητα παραγωγής που θα παρουσιάσουμε στο κοντινό μέλλον» καταλήγουν οι συστάσεις της Mercedes-Benz για όσα επιφυλάσσει η EQXX.

Πηγή: in.gr

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις