ΛΑΡΙΣΑΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Το ΓΝΛ γίνεται ξανά νοσοκομείο για covid ασθενείς – Εντολή Γκάγκα για ενίσχυση των νοσοκομείων της Λάρισας με προσωπικό και υλικά

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το onlarissa.gr στη Google

Σε …covid νοσοκομείο μετατρέπεται εντός των προσεχών ημερών το Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας θυμίζοντας τα έργα και τις ημέρες του προηγούμενου Νοέμβρη για την αντιμετώπιση της πανδημίας, ενώ και το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο θα συρρικνώσει τις δραστηριότητές του για τις ανάγκες της νοσηλείας covid ασθενών.

Η εξέλιξη αυτή προέκυψε από τις χθεσινές διαδοχικές συσκεψεις, μία εκ των οποίων παρουσία της αναπληρώτριας Υπουργού Υγείας κας Μίνας Γκάγκα, όπου ο διοικητής της 5ης ΥΠΕ Φώτης Σερέτης ζήτησε πλήρη εφαρμογή των επιχειρησιακών σχεδίων, που εφαρμόστηκαν πέρυσι τον Νοέμβρη, σε μια αγω­νιώδη προσπάθεια αντιμετώπισή της δραματικής κατάστασης στα δύο νοσοκομεία εξαιτίας της ραγδαίας αύξησης της ζήτησης για νοσηλείες.

Ενδεικτικό της κατάστασης είναι ότι χθες το πρωί έκλεισε η προχθεσινή εφημερία του Γενικού Νοσοκομεί­ου, που έχοντας ένα μόλις διαθέ­σιμο κρεβάτι αναγκάστηκε να διακομίσει 5 ασθενείς στο Πανεπιστη­μιακό Νοσοκομείο, δύο στο νοσο­κομείο Λαμίας και έξι σε ιδιωτικό θεραπευτήριο.

Στο μεταξύ την ενεργοποίηση των τοπικών πα­ραγόντων για την ενημέρωση του πληθυσμού γύρω από την ανάγκη αύξησής των εμβολιασμών ζήτησε νωρίς το απόγευμα και η αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας Μίνα Γκάγκα στην τηλεδιάσκεψη με τη συμμετοχή και του περιφερειάρχη Κώστα Αγοραστού, όπου ο κ. Σερέτης επανέλαβε την απόφασή του να στηρίξει την εφαρμογή των επι­χειρησιακών σχεδίων.

Στη διάρκεια της τηλεδιάσκεψής η αναπληρώτρια Υπουργός συμφώ­νησε στην προμήθεια όσων ανα­λώσιμων υλικών χρειάζονται για την αντιμετώπιση των αυξημένων αναγκών με τροποποιήσεις των προϋπολογισμών και έδωσε εντολή στον κ. Σερέτη να ενισχύσει τα δύο νοσοκομεία με πρόσθετο προσωπικό από τα Κέντρα Υγείας περιορίζοντας τις ώρες λειτουργίας τους ως εμβολιαστικά κέντρα.

Με τους υγειονομικούς παράγοντες να εκφράζουν ανοιχτά πλέον τις επιφυλάξεις τους για την αποτελεσματικότητα των μέτρων για την πε­ρίοδο πέραν των επόμενων 7-10 ημερών, γιατροί με εμφανή τα ση­μάδια της κόπωσης και στα δύο νοσοκομεία αντέδρασαν με τις αποφάσεις και σήμερα η ΕΙΝΚΥΛ συγκαλεί έκτακτη Γενική Συνέλευση στις 11 το πρωί στο προαύλιο του Νοσοκομείου με θέμα: «Οι Κλινικές έχουν καταρρεύσει – όχι στο κλεί­σιμο του Γ.Ν.Λ. και μετατροπή του σε Covid Νοσοκομείο – κλιμάκωση των κινητοποιήσεων».

Πηγή: Ελευθερία

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες