ΛΑΡΙΣΑΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ
Το ΓΝΛ γίνεται ξανά νοσοκομείο για covid ασθενείς – Εντολή Γκάγκα για ενίσχυση των νοσοκομείων της Λάρισας με προσωπικό και υλικά

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης
Σε …covid νοσοκομείο μετατρέπεται εντός των προσεχών ημερών το Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας θυμίζοντας τα έργα και τις ημέρες του προηγούμενου Νοέμβρη για την αντιμετώπιση της πανδημίας, ενώ και το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο θα συρρικνώσει τις δραστηριότητές του για τις ανάγκες της νοσηλείας covid ασθενών.
Η εξέλιξη αυτή προέκυψε από τις χθεσινές διαδοχικές συσκεψεις, μία εκ των οποίων παρουσία της αναπληρώτριας Υπουργού Υγείας κας Μίνας Γκάγκα, όπου ο διοικητής της 5ης ΥΠΕ Φώτης Σερέτης ζήτησε πλήρη εφαρμογή των επιχειρησιακών σχεδίων, που εφαρμόστηκαν πέρυσι τον Νοέμβρη, σε μια αγωνιώδη προσπάθεια αντιμετώπισή της δραματικής κατάστασης στα δύο νοσοκομεία εξαιτίας της ραγδαίας αύξησης της ζήτησης για νοσηλείες.
Ενδεικτικό της κατάστασης είναι ότι χθες το πρωί έκλεισε η προχθεσινή εφημερία του Γενικού Νοσοκομείου, που έχοντας ένα μόλις διαθέσιμο κρεβάτι αναγκάστηκε να διακομίσει 5 ασθενείς στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο, δύο στο νοσοκομείο Λαμίας και έξι σε ιδιωτικό θεραπευτήριο.
Στο μεταξύ την ενεργοποίηση των τοπικών παραγόντων για την ενημέρωση του πληθυσμού γύρω από την ανάγκη αύξησής των εμβολιασμών ζήτησε νωρίς το απόγευμα και η αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας Μίνα Γκάγκα στην τηλεδιάσκεψη με τη συμμετοχή και του περιφερειάρχη Κώστα Αγοραστού, όπου ο κ. Σερέτης επανέλαβε την απόφασή του να στηρίξει την εφαρμογή των επιχειρησιακών σχεδίων.
Στη διάρκεια της τηλεδιάσκεψής η αναπληρώτρια Υπουργός συμφώνησε στην προμήθεια όσων αναλώσιμων υλικών χρειάζονται για την αντιμετώπιση των αυξημένων αναγκών με τροποποιήσεις των προϋπολογισμών και έδωσε εντολή στον κ. Σερέτη να ενισχύσει τα δύο νοσοκομεία με πρόσθετο προσωπικό από τα Κέντρα Υγείας περιορίζοντας τις ώρες λειτουργίας τους ως εμβολιαστικά κέντρα.
Με τους υγειονομικούς παράγοντες να εκφράζουν ανοιχτά πλέον τις επιφυλάξεις τους για την αποτελεσματικότητα των μέτρων για την περίοδο πέραν των επόμενων 7-10 ημερών, γιατροί με εμφανή τα σημάδια της κόπωσης και στα δύο νοσοκομεία αντέδρασαν με τις αποφάσεις και σήμερα η ΕΙΝΚΥΛ συγκαλεί έκτακτη Γενική Συνέλευση στις 11 το πρωί στο προαύλιο του Νοσοκομείου με θέμα: «Οι Κλινικές έχουν καταρρεύσει – όχι στο κλείσιμο του Γ.Ν.Λ. και μετατροπή του σε Covid Νοσοκομείο – κλιμάκωση των κινητοποιήσεων».
Πηγή: Ελευθερία
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις





