ΛΑΡΙΣΑ

Γυμνάσιο Πλατυκάμπου: Διαδικτυακή συνάντηση μαθητών-καθηγητών στο πλαίσιο του προγράμματος «Chance»

Επέκταση γνώσεων και δεξιοτήτων στη φυσική επιστήμη, τα μαθηματικά και την πληροφορική ήταν, μεταξύ άλλων, οι στόχοι διακρατικού ευρωπαϊκού προγράμματος στο οποίο συμμετέχει το Γυμνάσιο Πλατυκάμπου.

Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν διαδικτυακές συναντήσεις, με την εικονική κινητικότητα να διαρκεί από τις 12 έως τις 15 Απριλίου του 2021.

Κάθε χώρα συμμετείχε με 2 ή 3 καθηγητές και έναν μεγάλο αριθμό μαθητών. Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων, ο κύριος στόχος ήταν η επέκταση των γνώσεων και των δεξιοτήτων στη φυσική επιστήμη, τα μαθηματικά και την πληροφορική. Όλα τα μαθήματα διεξήχθησαν στα Αγγλικά, τα οποία επέτρεψαν την ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων. Οι περισσότερες από τις δραστηριότητες αφορούσαν πηγές ενέργειας, ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές, αλλά και τη σημασία της ανακύκλωσης, της μείωσης και της επαναχρησιμοποίησης για το μέλλον του πλανήτη.

Οι εκπαιδευτικοί ανέπτυξαν καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας χρησιμοποιώντας πολλά διαφορετικά ψηφιακά εργαλεία και πλατφόρμες. Το Google Meet ήταν η κύρια πλατφόρμα για τη συνάντηση και το Wonder.me χρησιμοποιήθηκε για την γνωριμία των μαθητών.

Οι μαθητές έμαθαν παίζοντας σε δραστηριότητες που δημιουργήθηκαν με τα εργαλεία edpuzzle, kahoot, liveworksheets, learning apps αλλά και escape room που δημιουργήθηκε με τις φόρμες google.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, «το επίσημο τέλος του προγράμματος CHANCE ήταν για τον Ιούνιο του 2020. Το έργο μας αναβλήθηκε για ένα χρόνο ως «γεγονός ανωτέρας βίας» λόγω πανδημίας. Μετά από μια σειρά διαδικτυακών συναντήσεων μεταξύ των συνεργατών καθηγητών, αποφασίσαμε η ελληνική ομάδα – καθώς ήταν χώρα που θα φιλοξενούσε τη συνάντηση τον Μάρτιο του 2020 – να οργανώσει μια εικονική συνάντηση.

Η προετοιμασία διήρκεσε πολύ. Η πανδημία και η εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της καραντίνας μας, μας έχουν εκπαιδεύσει πολύ στη διαδικτυακή διδασκαλία. Αλλά η διοργάνωση μιας διακρατικής συνάντησης για ένα περιβαλλοντικό ζήτημα, ήταν κάτι διαφορετικό και προτόγνωρο. Έπρεπε να βρούμε εργαλεία και να δημιουργήσουμε δραστηριότητες για να παρακινήσουμε και να διασκεδάσουμε τους ήδη κουρασμένους μαθητές μας από την τηλεκπαίδευση. Η συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών ήταν συνεχής και η υποστήριξη από τη συντονίστρια χώρα ουσιαστική. Το αποτέλεσμα μας δικαίωσε.

Περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες θα βρείτε στο έργο μας στο etwinning https://twinspace.etwinning.net/124442/home και στην ομάδα μας

στο facebook https://www.facebook.com/groups/286432911979096».

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες