ΛΑΡΙΣΑΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Λαρισαίος καταστηματάρχης μας δίνει την εικόνα για το πώς κινείται τις τελευταίες ώρες η αγορά στην πόλη με το clickaway (φωτο)

Δειλά δειλά ξεκίνησαν τα εμπορικά καταστήματα της Λάρισας να …ανασαίνουν ξανά μέσω της μεθόδου του clickaway, με τους καταστηματάρχες να προσπαθούν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα της «κωρονοϊοεποχής».

«Η τελευταία ελπίδα μας είναι να δουλέψουμε, όσο μας αφήνουν οι συνθήκες αυτές τις τελευταίες ημέρες του χρόνου στην εορταστική περίοδο με το clickaway, αλλά τα πρώτα μηνύματα δεν μας επιτρέπουν να αισιοδοξούμε σε μεγάλο βαθμό», δηλώνει στο onlarissa.gr, ο γνωστός καταστηματάρχης γυναικείων υποδημάτων στο κέντρο της Λάρισας και συγκεκριμένα επί της οδού Κούμα, κ. Νίκος Γούναρης ο οποίος διατηρεί το μαγαζί του την τελευταία 20ετία.

«Πρόκειται για μεσοβέζικη λύση» θα επισημάνει για να συμπληρώσει: «Εμείς από την πλευρά μας θα κάνουμε ότι μπορούμε για να σώσουμε την …παρτίδα, αλλά δεν είναι καθόλου εύκολο για τα μικρά εμπορικά στη Λάρισα που δεν διαθέτουν e-shop. Βέβαια φροντίσαμε να ανεβάζουμε τα προϊόντα μας σε σελίδες των social media, όπως είναι το Facebook και το instagram, ενώ έχουμε αναγράψει και τους κωδικούς μαζί με τις τιμές στα προϊόντα που υπάρχουν στις βιτρίνες των καταστημάτων μας.

Για μας είναι μια μεγάλη δοκιμασία αυτό που περνάμε όπως και για τους ίδιους τους καταναλωτές. Ως στιγμής υπάρχει μια υποτονική κίνηση και προσπαθούμε τόσο εμείς όσο και οι πελάτες μας να βρούμε τα πατήματά μας σε ότι αφορά αυτή τη νέα μέθοδο.

Αρκετές πελάτισσες έχουν περάσει από το μαγαζί βλέποντας την βιτρίνα και επιλέγουν το προϊόν ή απλά μας στέλνουν μηνύματα στο facebook με το υπόδημα που θέλουν να αγοράσουν, έχοντας δει τις φωτογραφίες που έχουμε αναρτήσει. Έτσι περνούν από το μαγαζί για να πληρώσουν σύμφωνα με το ραντεβού που έχουν κλείσει κατόπιν συνεννόησης μαζί μας με μήνυμα ή τηλέφωνο Φυσικά όταν έρχονται πρέπει να μας δείξουν τα μηνύματα και τους παραδίδουμε το προϊόν από την πόρτα χωρίς να εισέρθουν στο κατάστημα πληρώνοντας με κάρτα».

Ποια είναι όμως η αντιμετώπιση των πελατών για την μέθοδο του clickaway;

«Σίγουρα είναι κάτι που δεν είναι καθόλου πρακτικό και ελκυστικό, όπως μας λένε οι πελάτισσές μας», θα μας πει ο κ. Γούναρης και θα συμπληρώσει: «Ωστόσο καλύπτουν έτσι κάποιες ανάγκες που είχαν προκύψει το τελευταίο διάστημα που τα καταστήματα ήταν κλειστά ή ορισμένες πελάτισσες, όπως μας εκμυστηρεύονται θέλουν να προμηθευτούν τα προϊόντα, απλά και μόνο για να αλλάξει η πεσμένη ψυχολογία τους».

Ρεπορτάζ: Αθανασία Παύλου

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις