ΛΑΡΙΣΑ

Κορωνοϊός: Σε καραντίνα μέρος της Νέας Σμύρνης στη Λάρισα μετά τα 13 επιβεβαιωμένα θετικά κρούσματα

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα
στα αποτελέσματα αναζήτησης

Πρόσθεσε το onlarissa.gr στη Google

Σε καραντίνα τέθηκε μέρος της Νέας Σμύρνης στη Λάρισα ύστερα από τα 13 επιβεβαιωμένα θετικά κρούσματα με κορωνοϊό, τα οποία αποτέλεσαν επαφές του 32χρονου.

Η εξέλιξη ήταν αναμενόμενη από την στιγμή που από τα 29 δείγματα που ελήφθησαν τα 13 βγήκαν θετικά και ακόμη αναμένονται τα αποτελέσματα και των υπολοίπων.

Θυμίζουμε ότι τα αποτελέσματα θα βγουν απόψε αργά το βράδυ.

 

 

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες