ΛΑΡΙΣΑ

Η ΔΕΥΑΛ δέχεται καταναλωτές μόνο με τηλεφωνικό ραντεβού για την πρόληψη απέναντι στον κορωνοϊό

Η Δ.Ε.Υ.Α. Λάρισας θέτοντας ως κύριο μέλημα την υγεία και την ασφάλεια tων καταναλωτών και των εργαζομένων της, ανακοινώνει ότι από την Πέμπτη 26/03/2020, θα λειτουργεί με προσωπικό ασφαλείας και για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών:

  • Συστήνει στους Καταναλωτές της να αποφεύγουν την προσέλευση στα Γραφεία της ΔΕΥΑΛ (τέρμα Τυχερού)
  • Για αναγγελία βλαβών (όλο το 24ωρο) στο τηλέφωνο:

2410687220

  • Για υποβολή αιτημάτων ή ερωτημάτωνστο siteτης ΔΕΥΑΛ (www.deyal.gr) ή στα τηλέφωνα :

2410687156 (πρωτόκολλο)

2410687136 (γραφείο νέων πελατών)

2410687102 (γραφείο καταναλωτών)

2410687117 (γραφείο εσόδων – διακανονισμών καταναλωτών)

  • Για την πληρωμή λογαριασμών, μέσω:
  • της πλατφόρμας e-bill ΔΕΥΑ (εγγραφή στο site της ΔΕΥΑΛ στο www.deyal.gr)
  • στις τράπεζες με πάγια εντολή (αυτόματη χρέωση τραπεζικού λογαριασμού) ή με εντολή χρέωσης τραπεζικού λογαριασμού
  • Εάν, παρ’ όλα αυτά, ο καταναλωτής κρίνει απαραίτητο να μεταβεί στα γραφεία της ΔΕΥΑΛ, θα πρέπει έχει τηλεφωνήσει και ορίσει ραντεβού με συγκεκριμένο υπάλληλο για την τήρηση μέτρων αποφυγής συνωστισμού και μέγιστου αριθμού εξυπηρετούμενων καταναλωτών

Τέλος, η ΔΕΥΑΛ έχει καταρτίσει σχέδιο δράσης για τη διασφάλιση της αδιάλειπτης υδροδότησης του Δήμου Λαρισαίων.

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες