ΘΕΣΣΑΛΙΑΛΑΡΙΣΑ

Ερώτηση Λαμπρούλη για τις συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολικών μονάδων στο νομό Καρδίτσας

Ερώτηση του Βουλευτή Λάρισας του ΚΚΕ, κ. Γιώργου Λαμπρούλη προς την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων σχετικά με τις συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολικών μονάδων στο νομό Καρδίτσας. Αναλυτικά:

Η κυβέρνηση συνεχίζει τις συγχωνεύσεις και καταργήσεις νηπιαγωγείων στην Καρδίτσα παρά τις σαρωτικές συγχωνεύσεις που έγιναν στην περιοχή πριν λίγα χρόνια.

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας προτείνει, για την επόμενη χρονιά, τη συγχώνευση του 2ου με το 15ο, του 9ου με το 14ο, του 13ου με το 21ο και του 12ου με το 20ο νηπιαγωγεία, καταργώντας έτσι οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών και δημιουργώντας πολυμελή τμήματα στα νηπιαγωγεία που θα προκύψουν (συν.1).

Άμεση συνέπεια θα είναι η υποβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και θα δυσκολέψει η ζωή των μαθητών, έχοντας υπ’ όψη τις τραγικές κτιριακές υποδομές και τις ελλείψεις σε πολλά νηπιαγωγεία (μικροί χώροι, εξωτερικές τουαλέτες, αίθουσες που αποτελούν αποδυτήρια γυμναστηρίου, ισόγεια καταστήματα χωρίς αύλειο χώρο, κλπ), όπως καταγγέλλει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Καρδίτσας (συν. 2).

Η παραπάνω πρόταση απορρίφθηκε ομόφωνα από τη Δημοτική Επιτροπή Παιδείας και από το Δημοτικό Συμβούλιο Καρδίτσας (συν. 3 & 4).

Πριν προλάβει να στεγνώσει το μελάνι αυτής της πρότασης, η ίδια Διεύθυνση προτείνει και συγχωνεύσεις τμημάτων Δημοτικών Σχολείων στην τρέχουσα χρονιά (!), σύμφωνα με νεότερη ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Καρδίτσας (συν.5).

Ερωτάται η κ. Υπουργός:

  1. Τι μέτρα θα πάρει για να μη διαταραχθεί η εκπαιδευτική διαδικασία την τρέχουσα σχολική χρονιά.
  2. Τι μέτρα θα πάρει για να μη γίνουν συγχωνεύσεις – καταργήσεις, αλλά να γίνουν μαζικοί διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των κενών και τη μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων χωρίς όρους και προϋποθέσεις, ώστε να αντιστοιχούν το πολύ 15 νήπια – προνήπια ανά νηπιαγωγό, το πολύ 15 μαθητές ανά δάσκαλο Α και Β τάξης, και το πολύ 20 μαθητές ανά δάσκαλο και καθηγητή στις υπόλοιπες τάξεις.
  3. Τι μέτρα θα πάρει για τη χρηματοδότηση των σχολικών μονάδων ώστε να εξασφαλίζεται η λειτουργική, κτιριακή, υλικοτεχνική υποδομή και εποπτικά μέσα για την κάλυψη όλων των αναγκών της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις
Ετικέτες