ΛΑΡΙΣΑ

Κέλλας προς Σπίρτζη: «Φτιάξτε τον δρόμο Λάρισας – Φαρσάλων κι αφήστε τα ψέματα»

«“Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια”. Η σοφή αυτή λαϊκή ρήση ταιριάζει απόλυτα στην περίπτωση του κ. Σπίρτζη, σε σχέση με τον οδικό άξονα Λάρισας-Φαρσάλων και την αντιπαράθεσή του με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας, κ. Κ. Αγοραστό. Ο κ. Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υποστήριξε ότι ο οδικός άξονας Λάρισας-Φαρσάλων “είναι αρμοδιότητα της Περιφέρειας” και ότι το Υπουργείο “θα συνδράμει στην ωριμότητά του”, εφόσον του “ζητηθεί”. Όχι μόνο του έχει ζητηθεί, αλλά εκπονεί εδώ και χρόνια μελέτη για το συγκεκριμένο οδικό δίκτυο.»

Τα ανωτέρω δήλωσε ο αν. Τομεάρχης Παιδείας της ΝΔ, Βουλευτής Ν. Λάρισας, κ. Χρήστος Κέλλας, αναφορικά με την απάντηση, που έδωσε ο κ. Σπίρτζης στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής και κοινοποίησε σε ανακοίνωσή του ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Ν. Παπαδόπουλος, προσθέτοντας:

«Να θυμίσω στον κ. Σπίρτζη  ότι, τον Ιούλιο του 2018, του υπέβαλα σχετική ερώτηση, τονίζοντας την επιτακτική ανάγκη για την ολοκλήρωση της μελέτης, ώστε να δημοπρατηθεί η ανακατασκευή του πολύπαθου αυτού οδικού δικτύου, επισημαίνοντας, πρωτίστως, τους κινδύνους για την ασφάλεια των πολιτών. Συγκεκριμένα, είχα αναφέρει ότι:

“Ο οδικός άξονας Λάρισας-Φαρσάλων είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη συγκοινωνιακή, οικονομική και κοινωνική σύνδεση του νομού μας. Ωστόσο, η κατάστασή του τον καθιστά ως έναν από τους πλέον επικίνδυνους οδικούς άξονες της χώρας, αφού τα ατυχήματα, που συμβαίνουν με μεγάλη συχνότητα, αποτελούν μία διαρκή απειλή για την ασφάλεια των πολιτών. Ως εκ τούτου, η υλοποίηση της ανακατασκευής του θα έπρεπε να βρίσκεται στην κορυφή των προτεραιοτήτων του Υπουργείου σας, σε σχέση με τα έργα της Περιφέρειας. Όμως, όπως όλα δείχνουν, ισχύει το αντίθετο, αφού έχει σημειωθεί αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην ολοκλήρωση της σχετικής μελέτης από το Υπουργείο, προκειμένου να υλοποιηθεί το έργο”.

Επιπλέον, του είχα υπογραμμίσει ότι ο Περιφερειάρχης είχε χαρακτηρίσει ως “απαράδεκτη και αδιανόητη την καθυστέρηση”.

Ο κ. Σπίρτζης όχι μόνο απάντησε στην Ερώτησή μου, αλλά σημείωσε, δια της αρμόδιας Γενικής Γραμματείας Υποδομών και της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών, ότι έχουν εκπονηθεί και υποβληθεί σωρεία μελετών, που αφορούν επιμέρους τμήματα του δρόμου, καταλήγοντας ότι θα έχουν “ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος 2018-αρχές 2019”, με το “κόστος κατασκευής των έργων να ανέρχεται στα 63 εκ. ευρώ”.

Να αφήσει λοιπόν ο κ. Σπίρτζης την επίρριψη ευθυνών στην Περιφέρεια και να προχωρήσει στην ανακατασκευή του οδικού άξονα Λάρισας-Φαρσάλων».

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις