ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Δοκιμάζουμε στα χιόνια το τετρακίνητο Skoda Kodiaq Scout

 


 

Δοκιμάζουμε στα χιόνια το τετρακίνητο Skoda Kodiaq ScoutΟδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

  Δοκιμάζουμε στα χιόνια το τετρακίνητο Skoda Kodiaq Scout  Δοκιμάζουμε στα χιόνια το τετρακίνητο Skoda Kodiaq Scout

 


 

Οι Τσέχοι έχουν καταφέρει τα τελευταία χρόνια να βρίσκονται συνεχώς στο επίκεντρο, κερδίζοντας ολοένα και περισσότερο την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Εκμεταλλεύονται στο έπακρο τις πλατφόρμες του VW Group, τα μηχανικά μέρη και τα ηλεκτρονικά συστήματα, δημιουργώντας υψηλής ποιότητας αυτοκίνητα που διακρίνονται για την εξαιρετική σχέση αξίας/τιμής.

Το Kodiaq έχει εξελιχθεί σε ένα από τα δημοφιλέστερα αυτοκίνητα της κατηγορίας, σημειώνοντας απανωτά limit-up στην αγορά. Η στρατηγική που έχει χαράξει η Skoda και τα προϊόντα που διαθέτει στην γκάμα της είναι άξια θαυμασμού, με τους κορυφαίους κατασκευαστές να την αναγνωρίζουν πλέον ως top class εταιρεία.

Φτιαγμένο για περιπέτεια

Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος ξεπερνά τα 19 εκατοστά

Το μεγάλο SUV της τσεχικής φίρμας είναι διαθέσιμο σε διάφορες εκδόσεις, ικανοποιώντας τις απαιτήσεις όλων των οδηγών. Εμείς είχαμε στη διάθεσή μας την πιο περιπετειώδη και ξεχωριστή αισθητικά εκδοχή του αυτοκινήτου, τη Scout 4X4.

Δοκιμάζουμε στα χιόνια το τετρακίνητο Skoda Kodiaq ScoutΗ συγκεκριμένη έκδοση φέρει off-road πακέτο, το οποίο περιλαμβάνει ειδικές προστατευτικές ποδιές στους προφυλακτήρες, ασημί φινίρισμα σε ράγες οροφής, καθρέπτες, μάσκα και περίγραμμα παραθύρων και αποκλειστικές ζάντες 19 ιντσών.

Η απόσταση του αμαξώματος από έδαφος είναι αυξημένη σε σχέση με τα υπόλοιπα Kodiaq, φθάνοντας τα 194 χλστ., με τις γωνίες προσέγγισης, ράμπας και αναχώρησης να είναι 22.0, 19.7 και 23.1 μοίρες, αντίστοιχα. Το σύστημα τετρακίνησης βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό, όπως και το Off-Road Assist, μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να προσαρμόζει τη λειτουργία του ABS, του ASR, του EDL και των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αμορτισέρ DCC για κίνηση εκτός δρόμου. Επίσης, υπάρχει και το Drive Mode Select με έξι ρυθμίσεις (Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual και Snow).

Όλοι οι καλοί χωράνε

Υψηλή ποιότητα κατασκευής, με άνετα καθίσματα και ξύλινες επενδύσεις

Στο εσωτερικό, ξεχωρίζουν το διακοσμητικό ξύλου στο ταμπλό με το λογότυπο Scout, οι επενδύσεις στα καθίσματα, ο LED φωτισμός της καμπίνας και το προηγμένο σύστημα πολυμέσων με την οθόνη αφής.
Οι χώροι είναι από τους μεγαλύτερους που μπορεί να συναντήσει κάποιος σε αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως κατηγορίας.

Δοκιμάζουμε στα χιόνια το τετρακίνητο Skoda Kodiaq ScoutΤο Kodiaq μπορεί να φιλοξενήσει με περίσσια άνεση πέντε ενήλικες άνω του μετρίου αναστήματος, ενώ τα πίσω καθίσματα σύρονται εμπρός/πίσω, δίνοντας τη δυνατότητα στον κάτοχο να εκμεταλλευτεί πλήρως τον διαθέσιμο χώρο.

Η πέμπτη πόρτα είναι ηλεκτρική από τη βασική έκδοση, καθιστώντας ακόμη πιο εύκολη τη φόρτωση των αποσκευών στο πορτμπαγκάζ, του οποίου η χωρητικότητα ξεκινά από τα 650 λίτρα, τιμή που σπάνια συναντάς σε αυτοκίνητο οποιασδήποτε κατηγορίας. 

Τουριστικές προδιαγραφές

Πραγματικά απολαμβάνεις κάθε χιλιόμετρο πίσω από το τιμόνι του Kodiaq Scout

Το Kodiaq Scout με τον δίλιτρο diesel κινητήρα των 150 ίππων και 340 Nm ροπής θεωρούμε πως είναι η καλύτερη επιλογή για μία τετραμελή οικογένεια. Κινεί με άνεση το αμάξωμα των 1.700 κιλών, συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή το αυτόματο DSG7, προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις και, το βασικότερο, δεν απαιτεί πολύ καύσιμο.

Άσφαλτος, χώμα, λάσπη, χιόνι. Το αυτοκίνητο μπορεί να πάει παντούΈχοντας διανύσει σχεδόν 1.000 χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο, μέσα στην πόλη, αλλά και στο επαρχιακό ελληνικό οδικό δίκτυο με τις «αριστουργηματικές» αυτές λακκούβες και κακοτεχνίες, είδαμε το trip computer να γράφει 7 λίτρα ανά 100 χλμ. και μάλιστα με φουλ βάρος.

Η ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου είναι άψογη, με την ανάρτηση να εξαφανίζει οποιαδήποτε ανωμαλία και την καμπίνα να παραμένει ηχομονωμένη. Παρά τον όγκο του, το τσεχικό μοντέλο είναι εύκολο στον χειρισμό του, πατάει σταθερά στο οδόστρωμα και διατηρεί υψηλές ταχύτητες στην εθνική οδό. Η κλίση του αμαξώματος είναι περιορισμένη χάρη στο στιβαρό πλαίσιο και το γερμανικού επιπέδου σύστημα διεύθυνσης.

Είναι ακόμη καλύτερο

Σε χιονισμένες διαδρομές δεν έχεις να φοβηθείς τίποτε, αρκεί να είσαι προσεκτικός

Εκτός δρόμου, ακόμη και με ασφάλτινα ελαστικά διαστάσεων 235/50 με 19άρα ζάντα, όπως έφερε το δικό μας, το Kodiaq Scout είναι πολύ καλύτερο από αυτό που περιμένεις. Η αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος και το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη που κατανέμει τη ροπή στους τροχούς διασφαλίζουν ασφαλή περάσματα σε απαιτητικές διαδρομές.

Δοκιμάζουμε στα χιόνια το τετρακίνητο Skoda Kodiaq ScoutΜε τη θερμοκρασία να έχει πέσει αρκετά κάτω από τους 0 βαθμούς Κελσίου και το χιόνι να έχει παγώσει στο οδόστρωμα στον Παρνασσό, το αυτοκίνητο συμπεριφέρθηκε εξαιρετικά.

Επιλέγοντας το Snow από το «Drive Mode Select» και πατώντας το Off-Road, αυξάνεται η πρόσφυση στην ολισθηρή επιφάνεια, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό (Electronic Differential Lock) αποκρίνεται ταχύτερα, το Hill-Descent Control ενεργοποιείται, τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ μεταβάλλουν τη σκληρότητα της ανάρτησης και το ABS είναι λιγότερο ευαίσθητο για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.

Το Scout 4X4 δεν δείχνει να προβληματίζεται πουθενά, αρκεί να διατηρείς χαμηλή ταχύτητα, να κάνεις ομαλές κινήσεις και να μην πιέζεις απότομα το φρένο, όπως δηλαδή απαιτεί η κίνηση στο χιόνι.

Το αξίζει

Οι τιμές ξεκινούν από 37.480 ευρώ

Αν αναζητείτε ένα SUV με μεγάλους χώρους, ικανό να κινηθεί σε πιο δύσκολες διαδρομές, με περιπετειώδη χαρακτηριστικά, υψηλές δυνατότητες συνδεσιμότητας και αποδοτικό κινητήρα, σας συστήνουμε ανεπιφύλακτα το Kodiaq Scout. Οι Τσέχοι έφτιαξαν ένα πραγματικά ξεχωριστό αυτοκίνητο με πολυτάλαντη προσωπικότητα, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά ότι έχουν βρει τη συνταγή της επιτυχίας.  

Δείτε εδώ όλο τον εξοπλισμό του Kodiaq Scout 4X4

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Δοκιμάζουμε στα χιόνια το τετρακίνητο Skoda Kodiaq Scout

  Skoda Kodiaq Scout 4X4
Κυβισμός (cc) 1.968 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 150/3.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 340/1.750
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 9,9
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 195
Μέση Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 5,5
Εκπομπές Ρύπων CO2 141 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας 260,85 €
Μήκος (μέτρα) 4.706
Πλάτος (μέτρα) 1.882
Ύψος (μέτρα) 1.676
Βάρος (κιλά) 1.748
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 650
Τιμή (από…)

37.480€

 

Ικανοποιεί και με το παραπάνω τις ανάγκες ενός οικογενειάρχη που θέλει να πηγαίνει παντού

Παρά τα ασφάλτινα ελαστικά βρίσκει πρόσφυση στο χιόνι

Μέσω της οθόνης επιλέγεις το πρόγραμμα οδήγησης

Όταν όλα είναι παγωμένα, το τσεχικό SUV προχωρά

 

Πηγή: zougla.gr

Close

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο