ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Daytona T310: Μικρό και σκληροτράχηλο

Μια μοτοσυκλέτα που δείχνει να είναι φτιαγμένη για την Ελλάδα, ένα street adventure που θα κάνει πολλούς να (ξανα)πάρουν μικρή μοτοσυκλέτα.

Δεν πάει ένας μήνας που σας είχαμε αποκαλύψει το τρίτο μέλος της οικογένειας Daytona 310 (δείτε εδώ) και η αντιπροσωπεία μας ενημερώνει ότι πλέον είναι στη χώρα μας και σε μια τιμή που θα συζητηθεί. Παραθέτουμε αυτούσιο το δελτίο τύπου και ευχόμαστε σύντομα να μπορέσουμε να το οδηγήσουμε και να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας:

Daytona T310: Μικρό και σκληροτράχηλο

«Το νέο αστέρι στην κατηγορία των Street Adventure μοτοσυκλετών ονομάζεται Τ310. Πρόκειται για την ίσως πιο εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα της κατηγορίας, με επιβλητική σχεδίαση και υψηλά ποιοτικά χαρακτηριστικά. Το Τ310 έρχεται να συμπληρώσει τη σειρά συνεργασίας της Daytona με τη Zontes, στην εξέλιξη των μοντέλων της R250, R310, X310. Οι μοτοσυκλέτες στην έγκρισή τους φέρουν το brand Daytona, που προσδίδει τη σιγουριά μιας αξιόπιστης και τεχνολογικής υποστήριξης, τόσο στο σχεδιασμό όσο και στην εξέλιξη. Η Daytona μπαίνει φιλόδοξα στον ανταγωνισμό της κατηγορίας με όπλο την ποιότητα, την τεχνολογία αλλά και την ανταγωνιστική τιμή. Η διάθεσή τους από τη Γκοργκόλης ΑΕ εξασφαλίζει την άριστη εξυπηρέτηση αλλά και την πλήρη, ποιοτική υποστήριξη μετά την αγορά. Προσαρμοσμένο τέλεια στις συνθήκες των ελληνικών δρόμων, το Τ310 μπορεί να κινείται στην πόλη, στο ταξίδι, αλλά και στο χώμα. Διαθέτει εμφάνιση, επιδόσεις, πλούσιο εξοπλισμό και όλα αυτά στη χαμηλή, προσιτή για το ευρύ κοινό, τιμή των 3.995 ευρώ.

Daytona T310: Μικρό και σκληροτράχηλο

Η αναγέννηση μιας κατηγορίας μονοκύλινδρων μοτοσυκλετών πολλαπλών χρήσεων, που είναι ταυτόχρονα οικονομικές, φιλικές στο χρήστη, ευέλικτες και δεν δυσκολεύονται να κινηθούν και στο χώμα, αποτελεί σημαντική είδηση για την ελληνική αγορά, η οποία ανέκαθεν προτιμούσε τέτοιες συναρπαστικές μοτοσυκλέτες. Η Daytona, λοιπόν, επαναφέρει αυτή την τόσο δημοφιλή κατηγορία στο προσκήνιο, προσφέροντας ένα μοντέλο με εντυπωσιακή εμφάνιση για Crossover χρήση. Το προσεγμένο design της μοτοσυκλέτας ξεκινάει με δυο φτερά, ένα χαμηλό πάνω από τον μπροστινό τροχό και ένα μικρότερο, κάτω από τον ιδιαίτερου σχήματος προβολέα LED.

Daytona T310: Μικρό και σκληροτράχηλο

Η ρυθμιζόμενη ζελατίνα προστατεύει τον αναβάτη από τον αέρα, ενώ πίσω της υπάρχει μια μεγάλη ψηφιακή οθόνη – πολυόργανο και ένα ψηλό τιμόνι με προστατευτικές χούφτες, με αντίβαρα στα άκρα του και ρυθμιζόμενες μανέτες. Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ένα χρηστικό ντουλαπάκι που ανοίγει με push button για ψιλά ή το “κλειδί” πομπό. Στο εσωτερικό της μάσκας υπάρχει μία κρυφή θύρα φόρτισης USB. Η ζελατίνα είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ως προς το ύψος, από ένα διακόπτη στο τιμόνι. Το ντεπόζιτο χωράει 15,5 λίτρα και διαθέτει τάπα που ανοίγει ηλεκτρικά, ενώ λίγο πιο κάτω υπάρχουν κάγκελα προστασίας των πλαϊνών καπακιών του ψυγείου και του κινητήρα, αλλά και του μπροστινού τμήματος της μοτοσυκλέτας. Η ουρά είναι λεπτή και δυναμική, όπως και όλο το design του Τ310, με το μονό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ να είναι κεντρικά τοποθετημένο πάνω στο ενισχυμένο, ειδικής χύτευσης, αλουμινένιο ψαλίδι.

Daytona T310: Μικρό και σκληροτράχηλο

Το πλαίσιο είναι σωληνωτό μονής ραχοκοκαλιάς και το πιρούνι ανεστραμμένο (USD) διαδρομής 110mm, με καλάμια 37mm. Οι χυτές αλουμινένιες ζάντες έχουν διάμετρο 17 ιντσών και φέρουν ελαστικά
διαστάσεων 110/70 μπροστά και 160/60 πίσω. Το ύψος σέλας φτάνει τα 795mm, το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1.400mm και το βάρος δεν ξεπερνάει τα 159 κιλά (με τη μοτοσυκλέτα πλήρη υγρών). Δισκόφρενα συναντάμε και στους δυο τροχούς, που συνεργάζονται με σύστημα ABS 9.1Μ της Bosch, ενώ για περιπτώσεις οδήγησης κάτω από ειδικές συνθήκες υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησής του. Ο μπροστινός δίσκος έχει διάμετρο 260mm και δαγκάνα δύο εμβόλων, ενώ ο πίσω 200mm και ένα έμβολο.  

Daytona T310: Μικρό και σκληροτράχηλο

Ο κινητήρας του νέου Daytona είναι υγρόψυκτος μονοκύλινδρος, διαθέτει τέσσερις βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους, αποδίδει 35,4 ίππους στις 9.500rpm και 3kgm ροπής στις 7.500rpm. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων και η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό. Η κατανάλωση (σύμφωνα με την πιστοποιημένη μέτρηση Euro4) φτάνει τα 3,6 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Ο αναβάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τρόπους λειτουργίας του κινητήρα μέσα από δύο χαρτογραφήσεις: είτε την οικονομική (eco) είτε την πιο “δυναμική” Sport. Η εκκίνηση του T310 γίνεται χωρίς κλειδί, ενώ και το τιμόνι κλειδώνει αυτόματα, ηλεκτρομαγνητικά, από το τηλεκοντρόλ-διακόπτη που φέρει ο ιδιοκτήτης.

Daytona T310: Μικρό και σκληροτράχηλο

Φωτιζόμενοι είναι οι διακόπτες στα άκρα του ψηλού τιμονιού και τα φωτιστικά σώματα είναι στο σύνολό τους LED. Συγκεκριμένα, τα φώτα πορείας αποτελούνται από 4 κυκλικούς προβολείς LED συνολικής απόδοσης 30W και μαζί με τα DRL (φώτα ημέρας) και τα ενσωματωμένα στη μάσκα LED φλας διαγράφουν ένα ιδιαίτερο, μακρόστενο σχήμα. Μεγάλο είναι το ορθογώνιο ψηφιακό όργανο και οι καθρέφτες, με αλουμινένια ενισχυμένα μπράτσα να αναδιπλώνονται όποτε χρειάζεται. Στον εξοπλισμό συναντάμε μεγάλη σχάρα αποσκευών, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει μπαγκαζιέρα και πλαϊνές βαλίτσες, αυξάνοντας την πρακτικότητα της μοτοσυκλέτας στο ταξίδι. Τέλος, υπάρχει και πρίζα φόρτισης μικροσυσκευών στην αριστερή, εσωτερική πλευρά του φέρινγκ».

Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο και πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά μπορείτε να δείτε εδώ.

 

 

 

Πηγή: zougla.gr

Close

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο