Το πρόγραμμα και οι αλλαγές της F1 για το 2019


ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το πρόγραμμα και οι αλλαγές της F1 για το 2019

Η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ανακοίνωσε το αναλυτικό πρόγραμμα του επόμενου πρωταθλήματος της Formula 1, της ημερομηνίες όπου θα πραγματοποιηθούν οι χειμερινές δοκιμές και τις αλλαγές στους κανονισμούς.

Το καλεντάρι του 2019 αποτελείται από 21 αγώνες, με την αυλαία να ανοίγει παραδοσιακά στην Αυστραλία τον Μάρτιο και την καρό σημαία να πέφτει στο Άμπου Ντάμπι τον Δεκέμβριο, κάτι το οποίο έχει να συμβεί από το 1963.

Αναλυτικά το πρόγραμμα του 2019

1. Australian Grand Prix (Albert Park): 15-17 Μαρτίου

2. Bahrain Grand Prix (Bahrain International Circuit): 29-31 Μαρτίου

3. Chinese Grand Prix (Shanghai International Circuit): 12 – 14 Απριλίου

4. Azerbaijani Grand Prix (Baku City Circuit): 26-28 Απριλίου

5. Spanish Grand Prix (Circuit de Catalunya): 10-12 Μαΐου

6. Monaco Grand Prix (Monaco): 23-26 Μαΐου

7. Canadian Grand Prix (Circuit Gilles Villeneuve): 7-9 Ιουνίου

8. French Grand Prix (Paul Ricard): 21-23 Ιουνίου

9. Austrian Grand Prix (Red Bull Ring): 28-30 Ιουνίου

10. British Grand Prix (Silverstone): 12-14 Ιουλίου

11. German Grand Prix (Hockenheimring): 26-28 Ιουλίου

12. Hungarian Grand Prix (Hungaroring): 2-4 Αυγούστου

13. Belgian Grand Prix (Spa-Francorchamps): 30 Αυγούστου – 1 Σεπτεμβρίου

14. Italian Grand Prix (Monza): 6-8 Σεπτεμβρίου

15. Singapore Grand Prix (Singapore): 20-22 Σεπτεμβρίου

16. Russian Grand Prix (Sochi Autodrom): 27-29 Σεπτεμβρίου

17. Japanese Grand Prix (Suzuka): 11-13 Οκτωβρίου

18. Mexican Grand Prix (Autodromo Hermanos Rodriguez): 25-27 Οκτωβρίου

19. United States Grand Prix (Circuit of the Americas): 1-3 Νοεμβρίου

20. Brazilian Grand Prix  (Interlagos): 15-17 Νοεμβρίου

21. Abu Dhabi Grand Prix (Yas Marina): 29 Νοεμβρίου – 1 Δεκεμβρίου

Το πρώτο χειμερινό τεστ θα διεξαχθεί στην πίστα της Βαρκελώνης από τις 18 έως τις 21 Φεβρουαρίου και το δεύτερο στο ίδιο circuit από τις 26 Φεβρουαρίου έως την 1 Μαρτίου.

Όσον αφορά στις αλλαγές στους κανονισμούς, η FIA ανακοίνωσε ότι οι διαδικασίες σχετικά με τα καύσιμα θα είναι ίδιες τόσο στις ελεύθερες δοκιμές όσο και στον αγώνα. Επίσης, όταν αποχωρεί το αυτοκίνητο ασφαλείας οι κίτρινες σημαίες θα ανεμίζουν μέχρι το control line, οι προσομοιώσεις θα είναι απεριόριστες, ενώ το κατώτερο βάρος των μονοθεσίων αυξήθηκε από τα 740 στα 743 κιλά.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Πηγή: zougla.gr

Close

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο