Βολιώτης μήνυσε εταιρεία τηλεφωνίας για μεγαλύτερες χρεώσεις


ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Βολιώτης μήνυσε εταιρεία τηλεφωνίας για μεγαλύτερες χρεώσεις

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά χιλιάδες συνδρομητές τηλεφωνίας με τις χρεώσεις που τους επιβάλλονται, αναδεικνύονται μέσα από μήνυση που κατέθεσε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Βολιώτης, που καταγγέλλει ότι εταιρεία τον εξαπάτησε και του χρέωσε μεγαλύτερα ποσά για χρήση σταθερού τηλεφώνου.

Μάλιστα η εταιρεία τηλεφωνίας κατηγορείται ότι επέβαλε φραγή στο τηλέφωνο του συνδρομητή της, επειδή αυτός δεν κατέβαλε τα ποσά που του είχε χρεώσει, πέραν του συμφωνηθέντος σε μηνιαία βάση…
Ο συνδρομητής κατέφυγε και στον Συνήγορο του Καταναλωτή, ενώ επισημαίνει πως είναι η δεύτερη φορά, που ήρθε σε σύγκρουση με εταιρεία τηλεφωνίας για εξτρά χρεώσεις που του έκανε.

Χιλιάδες συνδρομητές τηλεφωνίας δεν προσφεύγουν στην δικαιοσύνη κατά των εταιρειών για χρεώσεις, πέραν των συμφωνηθέντων που τους γίνονται, καθώς φοβούνται το κόστος της προσφυγής και τελικά υπομένουν να πληρώνουν παραπάνω, από το να υποβάλουν μηνύσεις…

Ο Βολιώτης ελεύθερος επαγγελματίας φέρεται να είχε συμφωνήσει με τον υπάλληλο της εταιρείας τηλεφωνίας σε κατάστημα του Βόλου, τέλη Απριλίου του 2017, να έχει απεριόριστες κλήσεις προς όλα τα σταθερά, 60 λεπτά προς κινητά σε όλα τα δίκτυα και ίντερνετ στα 24 Mbps. Το συμβόλαιο που υπέγραψε, ήταν για 24 μήνες, με τελικό ποσό 18 ευρώ τον μήνα, αμετάβλητο για ολόκληρο το εν λόγω χρονικό διάστημα. Η μοναδική περίπτωση αύξησης του εν λόγω ποσού θα ήταν αν αυξανόταν η φορολογία. Μάλιστα θα του έκανε δώρο το πρώτο πάγιο και τα τέλη μεταφοράς από την προηγούμενη εταιρεία, που ανέρχονταν στα 36,20 ευρώ.

Παράλληλα, όπως αναφέρει στη μήνυσή του ο Βολιώτης ελεύθερος επαγγελματίας, την ίδια περίοδο άλλο υποκατάστημα της ίδιας εταιρείας τηλεφωνίας στον Βόλο προσέφερε την ίδια υπηρεσία προς 19,20 ευρώ…

Ακολούθως εκδόθηκε ο πρώτος λογαριασμός, τον Μάϊο του 2017, που ανερχόταν στο ποσό των 3,77 ευρώ, παρ’ ότι όπως σημειώνει, είχε συμφωνηθεί ο πρώτος λογαριασμός να είναι μηδενικός. Στον δεύτερο λογαριασμό, τον Ιούνιο πέρυσι, το ποσό ήταν 18,89 ευρώ, παραβιάζοντας και πάλι τη συμφωνία, παρ’ ότι δεν είχε υπερβεί τον αριθμό των κλήσεων του πάγιου. Ο Βολιώτης κατέβαλε το ποσό των 18 ευρώ και διαμαρτυρήθηκε στην εταιρεία. Στον τρίτο λογαριασμό, όπως αναφέρει, τον Ιούλιο του 2017, το ποσό που του χρεώθηκε ήταν πάλι 18,89 ευρώ, ενώ του χρέωσαν και το ποσό των 0,89 ευρώ από τον προηγούμενο λογαριασμό, που δεν είχε πληρώσει. Δηλαδή του χρέωσαν συνολικά 19,89 ευρώ. Ο συνδρομητής πλήρωσε πάλι 18 ευρώ και διαμαρτυρήθηκε εκ νέου, επιδεικνύοντας τη σύμβαση που είχε υπογράψει με την εταιρεία.

Στον λογαριασμό του Αυγούστου του χρέωσαν πάλι 18,89 ευρώ, καθώς και 1,79 ευρώ υπόλοιπο από τους προηγούμενους λογαριασμούς, δηλαδή συνολικά 20,67 ευρώ. Πάλι ο Βολιώτης πλήρωσε 18 ευρώ και διαμαρτυρήθηκε, αλλά και στον επόμενο λογαριασμό, του Σεπτεμβρίου, το ποσό που του χρεώθηκε, ήταν πάλι 18,89 ευρώ, ενώ πλέον το προηγούμενο υπόλοιπο ήταν μηδενικό. Δηλαδή, όπως επισημαίνει ο ελεύθερος επαγγελματίας, αναγνώρισε η εταιρεία εν μέρει και με μήνυμα στο κινητό του τηλέφωνο την αντισυμβατική της συμπεριφορά, αν και ο τελευταίος λογαριασμός ήταν πάλι αυξημένος. Ωστόσο ο υπάλληλος του καταστήματος, στο οποίο είχε συνάψει τη σύμβαση, δήλωσε στον συνδρομητή, να συνεχίσει να πληρώνει το συμφωνηθέν ποσό των 18 ευρώ τον μήνα, ανεξάρτητα του ποσού που ανέγραφε ο κάθε λογαριασμός, εκτός φυσικά και αν υπερέβαινε τον αριθμό των κλήσεων του πάγιου.

Αυτή τον χαβά της…

Η περιπέτεια του συνδρομητή συνεχίστηκε και με τον λογαριασμό του Οκτωβρίου, που ήταν πάλι αυξημένο συνολικά σε 20,46 ευρώ, αντί για 18 ευρώ. Ο συνδρομητής διαμαρτυρήθηκε πάλι με όση υπομονή φυσικά του είχε απομείνει και πλήρωσε τα 18 ευρώ, ενώ, όπως σημειώνει στη μήνυσή του, τις διαμαρτυρίες έκανε η σύζυγός του, γιατί είχε επιδεινωθεί η υγεία του και έπασχε από καρδιακό νόσημα…

Αλλά η εταιρεία τον χαβά της. Και στον λογαριασμό Νοεμβρίου 2017 του χρέωσε 20,46 ευρώ, ενώ το υπόλοιπο από προηγούμενους λογαριασμούς δεν ήταν μηδενικό και ήταν 1,51 ευρώ. Ο συνδρομητής κατέβαλε πάλι 18 ευρώ και διαμαρτυρήθηκε, ενώ το ίδιο συνεχίστηκε και με τους επόμενους λογαριασμούς, μέχρι τον Ιούλιο φέτος, με τρέχουσα οφειλή 20,46 ευρώ, ενώ το υπόλοιπο ανερχόταν συνολικά στα 21,19 ευρώ.

Ξαφνικά τον Ιούλιο η εταιρεία προέβη σε φραγή της τηλεφωνικής σύνδεσης χωρίς προειδοποίηση, με συνέπεια ο συνδρομητής να ζητήσει από τη δικηγόρο του να διαμαρτυρηθεί. Η εταιρεία πάλι αναγνώρισε το σφάλμα της και το συμφωνηθέν ποσό των 18 ευρώ και μάλιστα φέρεται να τον διαβεβαίωσε τηλεφωνικά και μέσω μηνύματος, ότι καταβάλλοντας το ποσό των 41,65 ευρώ, αυτό θα του αφαιρούνταν από τους επόμενους λογαριασμούς του. Ο ελεύθερος επαγγελματίας κατέβαλε το ποσό των 41,65 ευρώ και του έγινε άρση της φραγής.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο ωστόσο του απεστάλη λογαριασμός 20,46 ευρώ, ενώ το υπόλοιπο από τους προηγούμενους λογαριασμούς δεν ήταν μηδενικό, αλλά 4,70 ευρώ… Το ίδιο έπραξε η εταιρεία, σύμφωνα με τη μήνυση και στον τελευταίο λογαριασμό του Οκτωβρίου…

Ο Βολιώτης αναγκάστηκε να προσφύγει στη δικαιοσύνη και να υποβάλει μήνυση κατά της εταιρείας, καθώς σύμφωνα με τον Ποινικό Κώδικα «όποιος με πρόθεση βλάπτει παράνομα ξένη περιουσία, πείθοντας κάποιον με την εν γνώση του παράσταση ψευδών γεγονότων σαν αληθινών ή με αθέμιτη απόκρυψη ή παρασιώπηση των αληθινών σε πράξη, παράλειψη ή ανοχή, τιμωρείται με φυλάκιση δύο ετών ή με χρηματική ποινή».

Close

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο