ΛΑΡΙΣΑΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Απίστευτη κοσμοπλημμύρα στα εγκαίνια του  FashionCityOutlet στη Λάρισα! Λατρεία για Αργυρό, Σκορδά – Δείτε πλούσιο ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ

Εντυπωσιακή ήταν η ανταπόκριση των Λαρισαίων στα εγκαίνια του νέου εμπορικού κέντρου FashionCityOutlet στη Λάρισα το βράδυ της Πέμπτης.

Η παρουσιάστρια της εκδήλωσης, Φαίη Σκορδά και ο δημοφιλής τραγουδιστής Κωνσταντίνος Αργυρός δέχτηκαν απλόχερα την αγάπη των Λαρισαίων.

Εκεί όπου έγινε πραγματικά χαμός ήταν συναυλία του Αργυρού.

Η Θεσσαλία απέκτησε πλέον το δικό της outlet, το FashionCityOutlet, στην πόλη της Λάρισας. Το πρώτο εκπτωτικό και ψυχαγωγικό κέντρο της Θεσσαλίας άνοιξε σήμερα, Πέμπτη 15 Νοεμβρίου,τις πόρτες του στο κοινό,παρουσία εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης, διεθνών και τοπικών επιχειρήσεων και πλήθους καταναλωτών.

Το FashionCityOutlet αποτελεί μια νέα επένδυση στη Θεσσαλία, ύψους 9 εκατ. ευρώ, τα οποία διοχετεύτηκαν στην ανακαίνιση των υπαρχουσών εγκαταστάσεων και την ανάπτυξη του νέου εκπτωτικού κέντρου. Αποτελεί εγχείρημα τηςSonaeSierra, διεθνούς εταιρείας που ειδικεύεται σε επενδύσεις σε εμπορικά ακίνητα,στην ανάπτυξη και διαχείρισή τους, καθώς και της επενδυτικής εταιρείας ακινήτων Bluehouse, η οποία εισήγαγε στην ελληνική αγορά την εμπειρία των outlets.

Ο κος Θάνος Ευθυμιόπουλος, ManagingDirectorτης SonaeSierra στην Ελλάδα, σχολίασε:«Το νέο μας εγχείρημα θα ωφελήσει πολλαπλώς την οικονομία της Θεσσαλίας, μέσω της αύξησης της εμπορικής κίνησης, της δημιουργίας θέσεων εργασίας και εισοδήματος για τους κατοίκους, της συνεργασίας με τοπικούς επιχειρηματίες. Επιθυμία μας είναι να δημιουργήσουμε ευρύτερες συνέργειες ώστε να μεγιστοποιήσουμε τα οφέλη για την τοπική οικονομία».

Μόλις λίγα λεπτά με το αυτοκίνητο από το κέντρο της Λάρισας και σε λιγότερο από μία ώρα από τον Βόλο, την Καρδίτσα και τα Τρίκαλα,τοFashionCityOutletπροσφέρει μια μοναδική εμπειρία αγορώνμόδας, ηλεκτρονικών ειδών και ψυχαγωγίας, εύκολη πρόσβαση, 1.600 θέσειςπάρκινγκ, καθώς και μια ευρεία γκάμα επιλογών για τους λάτρεις της μόδας, τους φίλους και την οικογένειά τους.

Σε έναν μοντέρνο χώρο περίπου 20.000 τ.μ., το νέο εκπτωτικό κέντρο φιλοξενεί δεκάδες καταστήματα νεανικής, γυναικείας και ανδρικής ένδυσης και υπόδησης, αξεσουάρ και καλλυντικών, μεταξύ των οποίων συναντώνται τόσο επώνυμοι οίκοι, όσο και ευρέως δημοφιλείς αλυσίδες.Ορισμένες δε από αυτές, θα είναι διαθέσιμες στη Θεσσαλία για πρώτη φορά.

Ενδεικτικά, οι γυναίκες μπορούν να επιλέξουν ρούχα, παπούτσια  και αξεσουάρ των Guess, Attrattivo, Anonima, IngrossoLuna,Kalogirou, Haralas, TsakirisMallas,FratelliPetridi, TheWomen με σήματα όπως Moschino, OceanDrive, AuSoleil, EchoNY και Dondup,και το Lapelγια τις μοναδικές τους εμφανίσεις, ενώ οι άνδρες θα επισκέπτονται τα καταστήματα Brooks Brothers, Man & Manetti, CamelActive, Prince Oliver και MegaEmporio. Επώνυμα ρούχα και αξεσουάρ είναι διαθέσιμα, μεταξύ άλλων, στα καταστήματαTheMenμε σήματα όπως Hugo Boss,MC2 SaintBarth και Berna, καθώς και στα καταστήματαTommyHilfigerκαι Clodist,ενώ streetwearεπιλογές προσφέρουν τα καταστήματα Replay, Lee,Wrangler, FunkyBuddha, PopAir, AmericanStars, Staff, Edwards, CottonBank και όχι μόνο.Οι λάτρεις των σπορ έχουν να επιλέξουν από μια μεγάλη γκάμα sportswearαπό το κατάστημα SportsCollectionμε σήματα όπωςPUMA, Umbro, Fila, Saucony, Arena, Freddy,καθώς και από το ADMIRAL.Και για τα μικρότερα μέλη της οικογένειας, εταιρείες όπως οι MatouFrance, Kozeeκαι SAM 0-13 διαθέτουν μοναδικά ρούχα και παπούτσια για ξεχωριστές εμφανίσεις.Oι επισκέπτες μπορούν, παράλληλα, να προμηθεύονται τα καλύτερα προϊόντα ομορφιάς απότα καταστήματα φυσικών καλλυντικών FreshLine και RegenisOrganicProducts, καθώς και αρώματα από το 43 Blue Perfume.

Η MediaMarktθα συνεχίσει να προσφέρει μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών, ενώ στις εγκαταστάσεις του FashionCityOutletλειτουργεί σούπερ μάρκετBazaarCash&Carry. Ταυτόχρονα, το νέο εκπτωτικό κέντρο διαθέτει επιλεγμένα εστιατόρια και καφέ,όπωςGoody’s, BufalaGelato, Mikel, HotPotPasteria, Pizza.gr/Crepamou, Το Παραδοσιακό, HachikoSushiκαι Goldie’sHotDog&Wings,μαζί με τον πρώτο πολυκινηματογράφο VillageCinemasστην πόλη της Λάρισας με τρεις αίθουσες, και τον σύγχρονο παιδότοπο VoltaFunTown1.000 τ.μ. για τους μικρούς επισκέπτες.

Ο κος Νίκος Ρούπακας, Directorγια τα εκπτωτικά κέντρα στη Bluehouse, σημείωσε σχετικά: «Τα εμπορικά κέντρα τύπου outlet αποτελούν παγκόσμια τάση.Πρόκειται για μια νέα φιλοσοφία λιανικής, που προσφέρει ακόμη περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές και τους εμπόρους. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που φέρνουμε στη Θεσσαλία το πρώτο εκπτωτικό και ψυχαγωγικό κέντρο της περιοχής, σε μια πόλη που αναζητά διαρκώς νέες εμπειρίες αγορών και διασκέδασης».

ΣτοFashionCityOutlet, οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν «έξυπνες» αγορές, επιλέγοντας από ενημερωμένες συλλογές προηγούμενων σεζόν, αλλά και νέες ειδικές συλλογές, για κάθε εποχή και κάθε περίσταση. Και όλα αυτά σε τιμές σημαντικά χαμηλότερες  από τις κανονικές με έκπτωση 30-70%, όλο τον χρόνο.

Ο κος Σωτήρης Σιγάλας, Γενικός Διευθυντής του FashionCityOutlet, δήλωσε ότι: «Το FashionCityOutlet θα προσφέρει ό,τι καλύτερο, τόσο στη μόδα όσο και στη διασκέδαση. Ανυπομονούμε να υποδεχθούμε τους Θεσσαλούς καταναλωτές, καθώς και τους επισκέπτες της περιοχής, στο νέο μας εκπτωτικό κέντρο για να απολαύσουν μια μοναδική, απόλυτη εμπειρία αγορών.»

Σχετικά με τη SonaeSierra

Η SonaeSierra (www.sonaesierra.com) είναι μια διεθνής εταιρεία που ειδικεύεται στην ανάπτυξη και διαχείριση εμπορικών κέντρων. Η εταιρεία διατηρεί γραφεία σε 12 χώρες, παρέχοντας υπηρεσίες σε πελάτες με διαφορετικά γεωγραφικά και πολιτιστικά χαρακτηριστικά, οι οποίοι βρίσκονται σε Πορτογαλία, Αλγερία, Βραζιλία, Κολομβία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιταλία, Μαρόκο, Ρουμανία, Ρωσία, Σλοβακία, Ισπανία, Τυνησία και Τουρκία. Η SonaeSierra έχει στην ιδιοκτησία της 46 εμπορικά κέντρα, τρέχουσας αξίας αγοράς περίπου 7 δισ. ευρώ, και διαχειρίζεται ή/και εκμισθώνει 79 εμπορικά κέντρα με μεικτή εκμισθώσιμη επιφάνεια 2,6 εκατ. τ.μ. και περίπου 9.300 καταστήματα. Η SonaeSierra αναπτύσσει στην παρούσα φάση 15 εμπορικά κέντρα, 9 εκ των οποίων για λογαριασμό τρίτων. Η SonaeSierra συνεργάζεται με περισσότερους από 20 θεσμικούς επενδυτές και διαχειρίζεται τέσσερα επενδυτικά κεφάλαια ακινήτων για μεγάλο αριθμό επενδυτών σε ολόκληρο τον κόσμο.

Σχετικά με τη Bluehouse

Η Bluehouse (www.bluehousecapital.com) είναι μια εταιρεία επενδύσεων και ανάπτυξης ακίνητων, με δραστηριότητα που επικεντρώνεται στις αγορές της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Συγκεκριμένα, η Bluehouse έχει παρουσία στην Ελλάδα, την Τσεχία, την Πολωνία, την Ουγγαρία, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία, καθώς και στην Κροατία, τη Σερβία και την Κύπρο. Η Bluehouse ιδρύθηκε το 2004 και έχει να επιδείξει ένα σημαντικό ιστορικό επενδύσεων στους κλάδους των εμπορικών κέντρων, γραφείων, βιομηχανικών και οικιστικών κτιρίων, με ενισχυμένη τοπική παρουσία στις χώρες όπου εκτείνεται το χαρτοφυλάκιο της. Στην Ελλάδα, το McArthurGlenDesignerOutlet, ένα μοναδικό εμπορικό κέντρο με περισσότερα από 21.000 τ.μ. και 100 brands, εισήγαγε στην ελληνική αγορά την εμπειρία αγορών υψηλής αισθητικής, εφάμιλλης των πιο δημοφιλών διεθνών designeroutlets.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΛΟΥΣΙΟ ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΒΡΑΔΙΑ:        

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις