Οι εικόνες μωρών ζώων προκαλούν μειωμένη επιθυμία για κρέας


ΥΓΕΙΑ - ΖΩΗ

Οι εικόνες μωρών ζώων προκαλούν μειωμένη επιθυμία για κρέας

Ζήσης Ψάλλας

Οι εικόνες των μωρών των ζώων μειώνουν την όρεξη των ανθρώπων για κρέας λένε ερευνητές οι οποίοι διαπίστωσαν ότι το αποτέλεσμα είναι πολύ ισχυρότερο για τις γυναίκες από ό, τι για τους άνδρες.

Τα ευρήματα μπορεί να αντανακλούν τη μεγαλύτερη συναισθηματική εξάρτηση των γυναικών από τα μωρά. Από την άλλη μεριά, κάποιοι πιστεύουν ότι το κρέας συνδέεται με την αρρενωπότητα και τις εικόνες ανδρών που καταναλώνουν κρέας για την πρωτεΐνη τους προς οικοδόμηση μυών, μαζί με την ιδέα του αρσενικού ως προϊστορικού κυνηγού.

Οι ομάδες δικαιωμάτων των ζώων χρησιμοποιούν συχνά εικόνες αρνιών και μοσχαριών, αλλά δεν υπάρχουν επαρκή στοιχεία για την αποτελεσματικότητά τους στις εκστρατείες τους.

Οι ψυχολόγοι Jared Piazza και Neil McLatchie από το Πανεπιστήμιο του Λάνκαστερ στο Ηνωμένο Βασίλειο μαζί με την Cecilie Olesen του Πανεπιστημίου του Λονδίνου έδειξαν σε άντρες και γυναίκες εικόνες μωρών αγελάδας, καγκουρών, χοίρων και αρνιών και τέσταραν εάν αυτό επηρέασε την επιθυμία τους για κρέας.

​Το αίσθημα τρυφερότητας προς ένα μωρό ζώο φαίνεται να είναι μια δύναμη κατά της όρεξης για κρέας «Διαπιστώσαμε ότι τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες βρίσκουν τα μωρά εκτρεφόμενων ζώων να είναι χαριτωμένα και ευάλωτα, και βιώνουν συναισθήματα τρυφερότητας και ζεστασιάς προς αυτά», είπαν οι ερευνητές.

Αλλά αυτά τα θετικά συναισθήματα επηρεάζουν τους άνδρες και τις γυναίκες διαφορετικά, με τους άνδρες να έχουν πολύ λιγότερη μείωση της όρεξής τους για το κρέας ως αποτέλεσμα.

Το αίσθημα τρυφερότητας προς ένα μωρό ζώο φαίνεται να είναι μια δύναμη κατά της όρεξης για κρέας για πολλούς ανθρώπους, και ειδικά για τις γυναίκες.

Ο Piazza είπε ότι αυτό μπορεί να συμβαίνει επειδή οι γυναίκες εξακολουθούν να αναλαμβάνουν συχνά το ρόλο των φροντιστών. Και συμπλήρωσε ότι η μελέτη υπονοεί ότι οι ομάδες υπεράσπισης ζώων θα ήταν καλό να επικεντρωθούν στη δημοσιότητα εικόνων χαριτωμένων μωρών ζώων, ιδιαίτερα όταν επικεντρώνονται σε νεαρές γυναίκες.

Η επίδραση των εικόνων

Οι ερευνητές έδωσαν στους συμμετέχοντες μια εικόνα ενός μαγειρεμένου πιάτου κρέατος σε συνδυασμό με μια εικόνα από ένα οικείο ζώο (π.χ. μοσχαράκι) ή ένα εξωτικό ζώο (μωρό ή ενήλικο καγκουρό). Οι ερευνητές είπαν στους συμμετέχοντες ότι το κρέας που θα έτρωγαν προέρχεται από το ζώο που απεικονίζεται.

«Διαπιστώσαμε ότι οι άντρες και οι γυναίκες διέφεραν στο πόσο νόστιμα θεωρούσαν τα πιάτα κρέατος όταν συνδυάζονταν με την εικόνα του μωρού ζώου, ενώ η όρεξη των γυναικών για κρέας ήταν πολύ μικρότερη από την όρεξη των ανδρών, ανεξάρτητα από το αν το κρέας προερχόταν από γνωστή ή εξωτική πηγή».

Πηγή: zougla.gr

Close

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο