ΛΑΡΙΣΑΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Αποκαλυπτήρια για το νέο εμπορικό κέντρο της Λάρισας – Έτσι θα γίνει το «Fashion City Outlet» (φωτό)

Με προσδοκίες για 2 εκ. επισκέπτες στον πρώτο κιόλας χρόνο λειτουργίας προχωρά το project για τη δημιουργία του νέου εμπορικού κέντρου της Λάρισας και της Θεσσαλίας, του «Fashion City Outlet», στο χώρο του πρώην «Pantheon Plaza». Η επίσημη παρουσίαση του νέου εμπορικού εγχειρήματος στους ανθρώπους του τύπου έγινε το μεσημέρι της Δευτέρας, από τον επικεφαλής της Sonae Sierra στην Ελλάδα κ. Θάνο Ευθυμιόπουλο και τον υπεύθυνο των Εκπτωτικών Κέντρων της Bluehouse κ. Νίκο Ρούπακα.

Το Fashion City Outlet αναμένεται να ανοίξει τις πύλες του το προσεχές φθινόπωρο, τέλη Οκτωβρίου ή αρχές Νοεμβρίου, αποτελώντας μια νέα πρόταση για τους κατοίκους της περιοχής, λίγα μόλις λεπτά οδικώς από τη Λάρισα, και σε απόσταση μικρότερη της μίας ώρα από τον Βόλο, την Καρδίτσα και τα Τρίκαλα.

Ο κ. Θάνος Ευθυμιόπουλος, επικεφαλής της Sonae Sierra στην Ελλάδα

Πρόκειται για μια επένδυση μεγαλύτερη των 9 εκατ. ευρώ για τη ριζική ανακαίνιση του εκπτωτικού κέντρου. Το Fashion City Outlet θα εκτείνεται σε 20.000 τ.μ. και θα φιλοξενεί περισσότερα από 70 γνωστά καταστήματα μόδας, κορυφαίες μάρκες ένδυσης και υπόδησης, σε τιμές σημαντικά χαμηλότερες από τις κανονικές, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Η πληρότητα κατά την έναρξη λειτουργίας του κέντρου θα είναι κοντά στο 75% με φιλοδοξία να φθάσει σύντομα στο 100%.

Όπως επισημάνθηκε από τον κ. Ευθυμιόπουλο, η επένδυση ήρθε ως επόμενο των «θετικών μηνυμάτων» που ελήφθησαν από σχετικές έρευνες, που κατατάσσουν τη Θεσσαλία στις δυναμικότερες αγορές της χώρας μας. Εκτιμάται δε, πως περίπου 900.000 πληθυσμού βρίσκεται στη ζώνη επιρροής του νέου εμπορικού κέντρου.

Ο κ. Νίκος Ρούπακας, Υπεύθυνος Εκπτωτικών Κέντρων της Bluehouse

Το Fashion City Outlet θα προσφέρει μια μοναδική εμπειρία αγορών μόδας, ψυχαγωγίας και άλλων χρήσεων, συνδυάζοντας τις καλύτερες τιμές και εξαιρετικές επιλογές, όπως πολυκινηματογράφο με τρεις αίθουσες και έναν σύγχρονο παιδότοπο 1.000 τ.μ., καθώς και ποικιλία επιλογών σε εστιατόρια και καφέ. Θα διαθέτει, επίσης, 1.600 δωρεάν θέσεις στάθμευσης.

ΤΙ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ

Αναλυτικότερα το νέο εμπορικό κέντρο συνολικής έκτασης 20.000τ.μ. θα περιλαμβάνει:

11.400τ.μ. σε καταστήματα μόδας

1.600τ.μ. σούπερ μάρκετ με μία νέα αλυσίδα για τα δεδομένα της Θεσσαλίας (σ.σ. δεν ανακοινώθηκε καθώς δεν έχουν ολοκληρωθεί οι διαπραγματεύσεις) να βρίσκεται στο νέο σχήμα.

1.100τ.μ. σε παιδότοπο σύγχρονων προδιαγραφών από αλυσίδα εταιρείας που εξειδικεύεται στο χώρο. Ο παιδότοπος θα βρίσκεται δίπλα από τα cinema και θα έχει τόσο στεγασμένο, όσο και υπαίθριο χώρο.

1.900τ.μ. σε σινεμά αλυσίδας που έρχεται πρώτη φορά στην περιοχή.

2.500τ.μ. σε ηλεκτρικά είδη μέσω της γνωστής αλυσίδας «Media Markt» η οποία μάλιστα ανανέωσε για 10 ακόμη χρόνια την παραμονή της στο κέντρο.

1.100 σε χώρους εστίασης όπου όπως σημειώθηκε, θα είναι έντονη η Λαρισινή παρουσία.

ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Η λειτουργία του Fashion City Outlet αναμένεται να συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας, με οφέλη που θα διαχυθούν ευρύτερα στην κοινωνία. Στο νέο εκπτωτικό κέντρο θα δημιουργηθούν τουλάχιστον 600 νέες θέσεις εργασίας, για τις οποίες θα δοθεί προτεραιότητα σε κατοίκους της περιοχής. Σε αυτές θα προστεθούν άλλες 300 κατά τη διάρκεια ανακατασκευής του εμπορικού κέντρου. Εκτιμάται, επίσης, πως θα συμβάλλει στην τόνωση της εμπορικής κίνησης της περιοχής, μέσω της προσέλκυσης κατοίκων γειτονικών πόλεων αλλά και επισκεπτών. Παράλληλα, στόχος είναι η δημιουργία αμοιβαία επωφελών συνεργασιών με ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν στην περιοχή, καθώς με τοπικές επιχειρήσεις ένδυσης, υπόδησης και εστίασης.

«ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ»

Ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο που τονίστηκε από τον partner της Bluehouse κ. Γιάννη Δεληκανάκη, είναι η άμεση σχέση παρόμοιων επενδύσεων με τον τουρισμό και με το γεγονός πως η Λάρισα έχει όλα τα στοιχεία του ενδιάμεσου τουριστικού προορισμού.

Σε ότι αφορά παράλληλα τη συνδεσιμότητα, έγινε γνωστό ότι θα υπάρξει διασύνδεση με λεωφορεία με τις τέσσερις πρωτεύουσες των Θεσσαλικών νομών, καθώς και ενδυνάμωση του αστικού δρομολογίου από και προς το κέντρο της Λάρισας.

Ο κ. Νίκος Ρούπακας, Υπεύθυνος Εκπτωτικών Κέντρων της Bluehouse, δήλωσε σχετικά: «Δημιουργούμε μια μοναδική εμπειρία αγορών και ψυχαγωγίας στην καρδιά της Ελλάδας. Το FashionCityOutlet θα προσφέρει ό,τι καλύτερο, τόσο στη μόδα όσο και στη διασκέδαση, φιλοδοξώντας να αποτελέσει πόλο έλξης για τους κατοίκους της Λάρισας και της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλίας».

Ο κ. Θάνος Ευθυμιόπουλος, επικεφαλής της Sonae Sierra στην Ελλάδα, προσέθεσε: «Είμαστε βέβαιοι ότι η ανάπτυξη του FashionCityOutlet θα έχει θετικό πρόσημο για την τοπική οικονομία, τόσο κατά τη διάρκεια της ανακατασκευής, όσο και κατά τη λειτουργία του. Από την πλευρά μας, επιδιώκουμε να συνεργαστούμε στενά με τις αρχές και τους φορείς της περιοχής προκειμένου να μεγιστοποιήσουμε τα οφέλη για την τοπική κοινωνία».

Να σημειωθεί τέλος πως στην παρουσίαση συμμετείχαν ο διευθυντής του Εμπορικού Κέντρου κ. Γιάννης Φιλιππίδης και η Διευθύντρια Μάρκετινγκ κ. Νανσύ Κουρούπη.

ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

cof

newsroom onlarissa.gr

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις