ΕΛΛΑΔΑ

Νέες διευκρινίσεις της ΔΕΗ για την πληρωμή λογαριασμών ρεύματος μέσω ΕΛ.ΤΑ

Νέα ανακοίνωση εξέδωσε η ΔΕΗ σχετικά με το θέμα που έχει προκύψει με την πληρωμή λογαριασμών ρεύματος μέσω των ΕΛ.ΤΑ, δίνοντας διευκρινίσεις.

Στην ανακοίνωσή της η ΔΕΗ αναφέρει αναλυτικά τα εξής:

“Αναφορικά με το θέμα που έχει προκύψει με τα ΕΛ.ΤΑ, πιστεύουμε ότι η προηγούμενη ανακοίνωση της ΔΕΗ ξεκαθαρίζει πλήρως το ζήτημα. Ωστόσο, και με αφορμή κάποια σχόλια μερίδας του Τύπου διευκρινίζονται επιπλέον τα εξής:

2. Ανάγκη προσέλευσης στα καταστήματα υφίσταται μόνο για εκείνους τους πελάτες για τους οποίους το Σύστημα ΔΙΑΣ καθυστερεί να παραδώσει τα αρχεία στη ΔΕΗ, προφανώς λόγω καθυστέρησης πληρωμής από τα ΕΛΤΑ και εν τω μεταξύ έχει εκδοθεί ο νέος λογαριασμός. Αυτό μπορεί, τουλάχιστον προς το παρόν, να αντιμετωπιστεί μόνο επί τόπου, πράγμα που γίνεται χωρίς άλλη επίπτωση σε βάρος τους.

3. Κάθε έλεγχος ή κριτική, ακόμη και οι από καθέδρας υποδείξεις, είναι καλοδεχούμενος. Δημόσιες ωστόσο τοποθετήσεις που ενώ ουδόλως συμβάλουν στη λύση του προβλήματος, δυσφημίζουν την Επιχείρηση δεν είναι ούτε επιτρεπτές, ούτε ανεκτές. Οι 60.000 πελάτες μας που εξυπηρετούνται καθημερινά στα καταστήματα μας ανά την επικράτεια γνωρίζουν πολύ καλά το μόχθο και τις προσπάθειες των υπηρεσιών μας, που αντιμετωπίζουν διαχρονικά προβλήματα, όπως στην προκειμένη περίπτωση, για τα οποία η ΔΕΗ δεν φέρει καμία ευθύνη.

4.Οσο για τη σύσταση – έκκληση μας προς τους πελάτες μας να κάνουν χρήση της δυνατότητας ηλεκτρονικής πληρωμής επιμένουμε αποφασιστικά, καθώς πρόκειται για εξαιρετικό εργαλείο που βελτιώνει ουσιαστικά την καθημερινότητα των συμπολιτών μας. Όραμα της ΔΕΗ είναι όλοι οι πελάτες της να πληρώνουν ηλεκτρονικά”.

Πηγή: enikonomia.gr

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις