ΛΑΡΙΣΑ

Χρήστος Κέλλας: Τέρμα στο “ράβε – ξήλωνε” του Υπουργείου Παιδείας

«Το σχέδιο της κυβέρνησης, που αφορά την αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αποτελεί άλλο ένα πρόχειρο, συγκεντρωτικό και χωρίς προγραμματισμό νομοσχέδιο, που ουσιαστικά αδιαφορεί για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης και μάλλον δημιουργεί αντί να λύνει προβλήματα».Χαρακτηριστικό απόσπασμα από την σύντομη τοποθέτηση του αν. Τομεάρχη Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της ΝΔ, βουλευτή Ν. Λάρισας κ. Χρήστου Κέλλα, κατά την συνεδρίαση του Τομέα Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας, που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του κόμματος.

Ο Λαρισαίος πολιτικός, μίλησε για “σημαντική υποβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου” μέσα από το διαρκές “ράβε – ξήλωνε της Κυβέρνησης”, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε. «Αποδυναμώνονται, συγχωνεύονται ή και καταργούνται πετυχημένες παιδαγωγικές δομές υποστήριξης των σχολικών μονάδων και του εκπαιδευτικού έργου και εισάγονται στη θέση τους απρόσωπες δομές, μακριά από τις σχολικές μονάδες και με απρόβλεπτες παιδαγωγικές προεκτάσεις.

Ο θεσμός του σχολικού συμβούλου αντικαθίσταται από τα ΠΕ.ΚΕ.Σ., μια δομή αποκομμένη απ’ τους εκπαιδευτικούς και τις σχολικές μονάδες.Ο θεσμός των ΚΕΔΔΥ αντικαθίσταται από τα ΚΕΣΥ, που θα είναι υποστελεχωμένα και χωρίς επαρκείς υποδομές, οδηγώντας μαθητές και γονείς στα ιατροπαιδαγωγικά κέντρα για διαγνώσεις, οι οποίες δε θα παρέχουν εκπαιδευτική υποστήριξη στους μαθητές και τις οικογένειές τους.Καταργούνται τα ΠΕΚ, χωρίς να προβλέπεται οργανωμένο σύστημα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών.

Επιχειρείται, μέσω του πλήρους ελέγχου των συμβουλίων επιλογής ο απόλυτος έλεγχος της διοίκησης της εκπαίδευσης, με αποτέλεσμα τη δυσπιστία των εκπαιδευτικών για την εγκυρότητα και την αξιοπιστία των επιλογών».Ο αν. Τομεάρχης Παιδείας του κόμματος της Αξιωματικής αντιπολίτευσης, καταλόγισε στην ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας “λαϊκίστικη λογική” στο θέμα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, σημειώνοντας:

«Το νομοσχέδιο χαρακτηρίζεται από τη λαϊκίστικη λογική ότι οι εκπαιδευτικοί δεν αξιολογούνται, ενώ εμπλέκονται στη διαδικασία αξιολόγησης μέσω της αξιολόγησης των διευθυντών σχολείων και ταυτόχρονα επανέρχεται η αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης.  Δηλαδή, επιχειρείται μέσω της εμπλοκής των εκπαιδευτικών στην αξιολόγηση, η επέκτασή της μελλοντικά σε όλους, χωρίς αντιδράσεις».

Τέλος ο κ. Κέλλας, δίνοντας το στίγμα της “επόμενης μέρας”, τόνισε:

«Τα τελευταία τρία χρόνια, το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας έχει εγκλωβιστεί σε μια πορεία οπισθοδρόμησης και ιδεοληψιών. Για την παράταξή μας, ο χώρος της Παιδείας αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα. Δέσμευσή μας, το τέλος αυτής της φθίνουσας πορείας, που τόσο πολύ ζημιώνει το μέλλον της πατρίδας μας».

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις