ΕΛΛΑΔΑ

Σύσταση προανακριτικής για Παπαντωνίου ζητούν ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ: «Ναι» από την αντιπολίτευση

Διερεύνηση των εξοπλιστικών προγραμμάτων για τα οποία έχουν διαβιβαστεί οι δικογραφίες στη Βουλή 

Την σύσταση προανακριτικής επιτροπής για τον πρώην υπουργό Εθνικής Αμυνας Γιάννο Παπαντωνίου ζητούν οι Κοινοβουλευτικές Ομάδες ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ με σχετική πρόταση που κατέθεσαν σήμερα στη Βουλή και συνυπογράφουν οι κ.κ. Αλέξης Τσίπρας και Πάνος Καμμένος.

Σύμφωνα με το κείμενο, οι βουλευτές των κυβερνητικών κομμάτων υποστηρίζουν ότι για τον κ. Παπαντωνίου προκύπτουν  ενδείξεις τέλεσης των εγκλημάτων της απιστίας και της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματική ενέργεια κατά την υπογραφή εξοπλιστικών συμβάσεων.

Να σημειωθεί ότι το αδίκημα του «μαύρου χρήματος» είναι διαρκές και άρα δεν έχει παραγραφεί.

Στην πρόταση για προανακριτική υπενθυμίζεται μάλιστα ότι ο πρώην υπουργός έχει εντοπιστεί στην λίστα Λαγκάρντ με αδήλωτες καταθέσεις 1,3 εκατ. ευρώ ενώ έχει καταδικαστεί με αμετάκλητη απόφαση για ανακριβή δήλωση πόθεν έσχες.

Σύμφωνα με την διαδικασία όπως περιγράφεται στο Σύνταγμα και τον Κανονισμό της Βουλής, η Διάσκεψη των Προέδρων του κοινοβουλίου θα ορίσουν ημερομηνία συζήτησης της πρότασης σε ειδική συνεδρίαση στην Ολομέλεια. Για να γίνει αποδεκτή η πρόταση πρέπει να υπερψηφιστεί από τουλάχιστον 151 βουλευτές. Στην συνέχεια συγκροτείται η προανακριτική σε Σώμα και ξεκινούν οι εργασίες της. Το τελικό πόρισμα κατατίθεται και πάλι στην Ολομέλεια ενώ αν η πρόταση ζητά την δίωξη του πρώην υπουργού θα προηγηθεί η αξιολόγησή της από το Δικαστικό Συμβούλιο πριν την συγκρότηση του Ειδικού Δικαστηρίου.

«Ναι» από τη ΝΔ

«Ναι» λέει η ΝΔ στην πρόταση για τη συγκρότηση προανακριτής επιτροπής για τα εξοπλιστικά προγράμματα. «Όλα στο φως», τόνιζαν πηγές από το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης.


Λοβέρδος: Η Δημοκρατική Συμπαράταξη λέει «ναι» στην προανακριτική για τα εξοπλιστικά

Για πολιτικές σκοπιμότητες πίσω από την κατάθεση της πρότασης για προανακριτική έρευνα που κατέθεσαν οι ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ μίλησε ο Ανδρέας Λοβέρδος στην Βουλή, ξεκαθαρίζοντας ωστόσο ότι η Δημοκρατική Συμπαράταξη θα υπερψηφίσει την σχετική πρόταση.

«Εμείς λέμε “ναι” στην πρόταση για προανακριτική για τα εξοπλιστικά για όποια έτη θέλετε. Δεν έχουμε κανένα λόγο να υπερασπιστούμε κανέναν» υπογράμμισε ο κ. Λοβέρδος για να προσθέσει «Λέμε “ναι” όπως είπαμε “ναι” στην εξεταστική για δάνεια. Επίσης, λέμε “ναι” στην προανακριτική για τον Βαρουφάκη, για την τράπεζα Αττικής και σε ό,τι άλλο προκύψει. Εσείς όμως είπατε “όχι” στην έρευνα για τον Βαρουφάκη και αρνηθήκατε να εξεταστούν οι ευθύνες για την οικονομία των κυβερνήσεων πριν το 2009. Λέμε “ναι” στην προανακριτική για Βαρουφάκη, για τράπεζα Αττικής και για ό,τι άλλο προκύψει. Σε κάθε προανακριτική εξέταση».

Αναφορικά δε με τους λόγους για τους οποίους κατέθεσαν τα κυβερνητικά κόμματα την πρόταση είπε: «Γιατί το φέρατε; Για να βρούμε την αλήθεια; Εμείς θα παλέψουμε για την αλήθεια. Εσείς το φέρνετε τώρα που δεν έχετε τι να πείτε για το ασφαλιστικό, για το αφορολόγητο, για τα εργασιακά, για την ύφεση και πάτε στην διαφθορά γιατί σας βόλεψε η έντεχνη προφυλάκιση του Ακη λίγο πριν εκλογές του 2012. Θα μπορούσε να γίνει πριν ή μετά. Σας βόλεψε».

Εξήγησε τέλος ότι το αδίκημα της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα που είναι διαρκές και άρα δεν έχει παραγραφεί, δικάζεται απευθείας από τον φυσικό δικαστή καθώς δεν εμπίπτει στα υπουργικά καθήκοντα και στο άρθρο 86 του Συντάγματος. «Όπως έχει νομολογηθεί και εφαρμόστηκε, όταν πρόκειται για ξέπλυμα δεν χρειάζεται η Βουλή. Πας κατευθείαν στον φυσικό δικαστή. Λειτουργεί η Δικαιοσύνη αυτοτελώς και αυτονόμως. Το φέρνεται εδώ αγαπητά πουλάκια γιατί θέλετε να φτιάξετε σκηνικό. Εμείς θα είμαστε μέσα. Αλλά να τα φέρουμε όλα στο φως. Να πούμε “ναι” και στην έρευνα για τον Βαρουφάκη» είπε χαρακτηριστικά.

Σταύρος Θεοδωράκης: Το Ποτάμι λέει «ναι» στην προανακριτική για τον Παπαντωνίου

Το Ποτάμι συμφωνεί με την πρόταση για την διενέργεια προανακριτικής επιτροπής, που θα διερευνήσει τα εξοπλιστικά προγράμματα, ενώ υπουργός Εθνικής Άμυνας ήταν ο Γιάννος Παπαντωνίου, γράφει ο επικεφαλής του κόμματος Σταύρος Θεοδωράκης στο Twitter.

«Η κοινωνία ζητάει απαντήσεις έστω και με καθυστέρηση», επισημαίνει ο κύριος Θεοδωράκης. 

Σύσταση προανακριτικής για Παπαντωνίου ζητούν ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ: «Ναι» από την αντιπολίτευση

«Ναι» λέει και το ΚΚΕ
   

«Ναι» στη συγκρότηση προκαταρκτικής επιτροπής για τα εξοπλιστικά προγράμματα, δηλώνει και το ΚΚΕ.
 
Σε ανακοίνωση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του κόμματος, πριν από λίγο, αναφέρεται ότι «η ΚΟ του ΚΚΕ θα ψηφίσει το αίτημα σύστασης ειδικής κοινοβουλευτικής επιτροπής για τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης σχετικά με τα εξοπλιστικά προγράμματα και θα τοποθετηθεί συγκεκριμένα στο πλαίσιο της συζήτησης στη Βουλή, με βάση και τα στοιχεία που υπάρχουν».
 

«Ναι» και από την Ένωση Κεντρώων 

Θετικά ανταποκρίνεται η Ένωση Κεντρώων στην πρόταση περί σύστασης προανακριτικής επιτροπής για τα εξοπλιστικά, όπως ανέφεραν πηγές του κόμματος.
 

Σύμφωνα με την πρόταση των ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, οι συμβάσεις για τις οποίες ζητούν την δίωξη του κ. Παπαντωνίου είναι:

1. [ΑΒΜ ΕΔ 2015/158]

–     Στις 20 Μαρτίου 2003, στο πλαίσιο του Προγράμματος Νέου Άρματος Σύγχρονης Τεχνολογίας(ΝΑΣΤ) του Ελληνικού Στρατού, υπογράφηκε, μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου, εκπροσωπούμενου από τον Γενικό Γραμματέα της τότε Γενικής Γραμματείας Οικονομικού Σχεδιασμού και Αμυντικών Επενδύσεων (ΓΓΟΣΑΕ) του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και των νόμιμων εκπροσώπων της γερμανικής εταιρίας Krauss Maffei Wegmann (KMW), η υπ’ αριθμ. 016A/03 σύμβαση, με αντικείμενο, την προμήθεια 170 Κύριων Αρμάτων Μάχης (Main.Battle Tanks: ΜΒΤ), Leopard 2HEL, 12 θωρακισμένων αρμάτων περισυλλογής (Armoured Recovery Vehicles: ARV) Leopard 2HEL Buffel, οκτώ θωρακισμένων γεφυροφόρων αρμάτων (Armoured Vehicles Launched Bridge: AVLB) Leopard 1 Leguan, εξομοιωτών και εκπαιδευτικού υλικού, καθώς και ανταλλακτικών, εργαλείων, βιβλιογραφίας και εξοπλισμού υποστήριξης που τα συνοδεύουν, για τη λειτουργία και τη συντήρησή τους, με δικαίωμα προαίρεσης (option) για την προμήθεια επιπρόσθετων υλικών και υπηρεσιών. Το κόστος της προμήθειας αυτής ανήλθε σε ένα δισεκατομμύριο εξακόσια πενήντα εννέα εκατομμύρια (1.659.000.000) ευρώ. Παράλληλα, την ίδια ημέρα, υπογράφηκε μεταξύ του ΥΠΕΘΑ/ΓΓΟΣΑΕ και της εταιρίας KMW η υπ’ αριθμ.:13/2003 Σύμβαση Αντισταθμιστικών Ωφελημάτων που απορρέουν από την – προμήθεια του άρματος μάχης Leopard 2HEL, σύμφωνα με τη–Σύμβαση 016Α/03, κατά το άρθρ. 3.1 της οποίας –η εταιρία KMW ανέλαβε την ανέκκλητη υποχρέωση να υλοποιήσει, η ίδια ή να προσκαλέσει άλλα – αποδεκτά μέρη να υλοποιήσουν Αντισταθμιστικά Ωφελήματα συνολικής πιστωτικής αξίας ίσης με το 250% του συμβατικού τιμήματος της κύριας προμήθειας. Πιο συγκεκριμένα, την 20-3-2003 υπεγράφη μεταξύ του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας/Γενική Γραμματεία Οικονομικού Σχεδιασμού και Αμυντικών Επενδύσεων, και της εταιρίας Krauss Maffei Wegmann GmbH n’ Co KG η υπ’ αριθ. 13/2003 Σύμβαση Α.Ω., σε εκτέλεση της Κύριας Σύμβασης υπ’ αριθ. 16Α/2003 που αφορούσε στην προμήθεια του Νέου Άρματος Μάχης τύπου Leopard 2HEL. Ως ημερομηνία ενεργοποίησης της Σύμβασης καθορίστηκε η 2-6-2003. Η Σύμβαση Α.Ω. περιλαμβάνει δύο λίστες, τη λίστα «Α» (Προγράμματα 1-16) και τη λίστα «Β» (Προγράμματα 17-22). Επιπλέον περιλαμβάνει πρόσθετα Προγράμματα (23-28), τα οποία δόθηκαν ως δωρεάν παροχή στο ΓΕΣ (χωρίς ονομαστική και πιστωτική αξία), με το αρχικό κόστος αυτών να εκτιμάται ότι θα ανήρχετο στα 12.000.000 ευρώ.

–              Ως εκ τούτου συντρέχουν ενδείξεις για Α) τέλεση απιστίας σχετική με την υπηρεσία, το αντικείμενο της οποίας έχει συνολική αξία μεγαλύτερη των εκατόν είκοσι χιλιάδων ευρώ (120.000) ευρώ, στρεφόμενης κατά του Δημοσίου, εκ της οποίας η ζημία που προξενήθηκε ή οπωσδήποτε απειλήθηκε στο Δημόσιο είναι ιδιαίτερα μεγάλης αξίας, η οποία υπερβαίνει το ποσό των εκατόν πενήντα χιλιάδων (150.000) ευρώ, τελεσθείσας από κοινού και κατ΄ εξακολούθηση κατά το χρονικό διάστημα 2001- 2004,  και Β) Νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες τελεσθείσας κατ’ επάγγελμα και κατ’ εξακολούθηση, με φερόμενο χρόνο τέλεσης από το 1999 κ.ε. ( ήτοι για παράβαση των άρθρων 1,13,  στοιχ. α’, 14,26 παρ. 1, 27, 45, 46 παρ. 1 α’, 98, 256 περ. γ’ υποπερ. ββ’, 263 Α Π.Κ. σε συνδ. με άρθρα1 παρ. 1 εδ. β’ Ν. 1608/1950 και άρθρα 1, 6, 8, 9, 16, 19, 21, 29, 36 παρ. 1. και 6, 43, 44, 45, 46, 47, 60, 61, 62, 65 π.δ. 284/1989 άρθρων 1 α’ ii, β’, 2 παρ. 1 εδ. β’ – α’ Ν. 2331/1995, ως ίσχυαν πριν από την τροποποίηση τους με το Ν. 3424/2005 έως την κατάργησή τους με το Ν. 3691/ 2008, άρθρα  2 παρ. 1,2 παρ. 2 α’, γ’ και δ’, 3 περ. κ, ως η τελευταία περίπτωση προστέθηκε με το άρθρο 8 παρ.2 του Ν. 4042/13-2-2012 και η περ. ιθ’  αναριθμήθηκε σε κ’, 45 παρ. 1 γ’-α’, ε’, 2,4, Ν. 3691/2008 και άρθρα 1, 2 Ν. 4022/2011).

2.       [ΕΔ 2014/42]

–          Υπογραφή  ΦΕΕ στις 31 Ιουλίου  2003,  27 Αυγούστου  2003 και 28 Αυγούστου 2003, καθώς και τις  εγκρίσεις του σχεδίου της ΣΑΩ 22/2003  στις 27 Αυγούστου 2003 και της 1ης τροποποίησης αυτής, στις 9 Δεκεμβρίου 2003 (Σύναψη Σύμβασης Αντισταθμιστικών Ωφελημάτων  (ΣΑΩ) 22/2003 ως προϋπόθεση σύναψης της κύριας σύμβασης 35Α/03 που προέβλεπε την προμήθεια δώδεκα (12) επιθετικών ελικοπτέρων τύπου AH-64 D APACHE έναντι συμβατικού τιμήματος πεντακοσίων ενενήντα  τριών εκατομμυρίων πεντακοσίων σαράντα έξι  χιλιάδων οκτακοσίων ογδόντα δύο δολαρίων ΗΠΑ ($593.546.882) με ημερομηνία ενεργοποίησης της 1η Οκτωβρίου 2003).

–              Ως εκ τούτου συντρέχουν ενδείξεις για τέλεση απιστίας  σχετικής με την υπηρεσία, το αντικείμενο της οποίας έχει συνολική αξία μεγαλύτερη των εκατόν είκοσι χιλιάδων (120.000) ευρώ, στρεφόμενης κατά του Δημοσίου, εκ της οποίας η ζημία που προξενήθηκε ή οπωσδήποτε απειλήθηκε  στο  Δημόσιο είναι   ιδιαίτερα  μεγάλης   αξίας, η οποία υπερβαίνει το ποσό των εκατόv πενήντα χιλιάδων (150.000) ευρώ.

3.       [ΕΔ 2014/105]

–          Σύναψη Σύμβασης  09/03 με αντικείμενο την υλοποίηση αντισταθμιστικών ωφελημάτων που απορρέουν από τον εκσυγχρονισμό μέσης ζωής έξι φρεγατών τύπου “s” του Πολεμικού Ναυτικού. (Προσυπογραφή της Εισήγησης στο  ΦΕΕ  Φ.604.8/Οκτ.  01  υπέρ  της  αποδοχής των προτάσεων της εταιρίας THALES  NEDERLAND  B.V. περί  μείωσης  της της κάλυψης ποσοστού προγραμμάτων υποκατασκευής 11 αγοράς από  50% σε 40′,1/ι, της πιστωτικής αξίας της ΣΑΩ 09/03).

–          Ως εκ τούτου συντρέχουν ενδείξεις για τέλεση απιστίας σχετική με την υπηρεσία, το αντικείμενο της οποίας έχει συνολική αξία μεγαλύτερη των εκατόν είκοσι χιλιάδων (120.000) ευρώ, στρεφόμενης κατά του Δημοσίου, εκ της οποίας η ζημία που προξενήθηκε ή οπωσδήποτε απειλήθηκε στο Δημόσιο είναι ιδιαίτερα μεγάλης αξίας, η οποία υπερβαίνει το ποσό των εκατόν πενήντα χιλιάδων (150.000) ευρώ.

4.            [ΕΔ 2016/118]

–    Σύναψη και υλοποίηση της Σύμβασης 010Β/03 -με ημερομηνία ενεργοποίησης την 21-3-2003 και συνολικό συμβατικό τίμημα το ποσό των 381.578.580 ευρώ, εκ των οποίων ποσό 123.810.380 ευρώ θα καταβαλλόταν στα ΕΝΑΕ και ποσό 257.768.200 ευρώ στον κύριο υποκατασκευαστή, δυνάμει της Σύμβασης Α.3694 που υπογράφηκε αυθημερόν μεταξύ των ΕΝΑΕ και της TNNL- μεταξύ του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και των Ελληνικών Ναυπηγείων, με αντικείμενο τον εκσυγχρονισμό μέσης ζωής  έξι (6) φρεγατών τύπου “S” του πολεμικού ναυτικού. Υπογραφή υπ’ αριθμ. Φ. 604.2/550881/Σ.185/06-02-03/ΥΠΕΘΑ/ΓΔΑΕ/ΔΙΚΕ Απόφαση Κατακύρωσης του προγράμματος στην ΕΝΑΕ ως κύρια ανάδοχο και την TNNL ως υποκατασκευαστή.

–    Ως εκ τούτου συντρέχουν ενδείξεις για τέλεση απιστίας κατά του Δημοσίου (άρθρο 256β’ ΠΚ)  κατά το έτος 2003 ως εκ της υπογραφής αυτού της υπ’ αριθ. Φ 604.2/550881/Σ.185/06-02-03/ΥΠΕΘΑ/ΓΔΑΕ/ΔΙΚΕ Απόφασης κατακύρωσης του προγράμματος στην ΕΝΑΕ ως κύριο ανάδοχο και την TNNL, ως υποκατασκευαστή.

5.            [ΑΔ 2013/125]

–          Υπογραφή των ΦΕΕ υπ’ αριθμ.                         Φ.095.100/55862/Σ.11381/ΓΓΟΣΑΕ/ΓΔΑΕ/ΔΙΚΕ από 31-7-2003 και Φ.095.1/556466/ΣΛ233/ΥΠΕΘΑ/ΓΓΟΣΑΕ από 29-8-2003.      Οι παραπάνω αξιόποινες πράξεις αφορούν την προ­μήθεια εξοπλιστικών συστημάτων ηλεκτρονικού πολέμου από τη Γενική Διεύθυνση Εξοπλισμών του Υπουργείου Ε­θνικής Άμυνας, για τον Ελληνικό Στρατό και την, για το λόγο αυτό, σύναψη της υπ’ αριθμ. 027Α/2001 σύμβασης προμήθειας δεκαοκτώ (18] παρεμβολέων και έντεκα (11]. συστημάτων ακρόασης, μεταξύ της εταιρίας SONAK ΑΕ και του ΥΠΕΘΑ, συνολικής αξίας 71.979.490,90 ευρώ, η οποία δεν εκτελέστηκε και δεν παραδόθηκαν ποτέ τα ανωτέρω εξοπλιστικά συστήματα στο Δημόσιο (ΥΠΕΘΑ), εξαιτίας του ότι εκείνα τα συστήματα που η προμηθεύτρια εταιρία προ­σκόμισε για τις δοκιμές πεδίου, η διενέργεια των οποίων είχε κρίθηκε αναγκαία για τη σύναψη της σύμβασης και για την παράδοση και παραλαβή αυτών, αξιολογήθηκαν κατώ­τερα των προσφερόμενων και (συμφωνημένων) ως προς τα χαρακτηριστικά και ως προς τις δυνατότητες και επιπλέον παρουσίασαν και βλάβες. Τα γεγονότα αυτά γνώριζαν και τα μέλη της Επιτροπής Διενέργειας του Διαγωνισμού και τα μέλη της Επιτροπής Διαπραγματεύσεων, που αποφάνθηκαν θετικά υπέρ της κατάρτισης και υπογραφής της επίμαχης συμβάσεως.

–          Ως εκ τούτου συντρέχουν ενδείξεις για τέλεση απιστίας σχετικής με την υπηρεσία, το αντικείμενο της οποίας έχει συνολική αξία μεγαλύτερη των εκατόν είκοσι χιλιάδων ευρώ (120.000) ευρώ, στρεφόμενης κατά του Δημοσίου εκ της οποίας η ζημία που προξενήθηκε είναι ιδιαίτερα μεγάλης αξίας και υπερβαίνει το ποσό των εκατόν πενήντα χιλιάδων  (150.000) ευρώ, πράξη η οποία προβλέπεται και τιμωρείται από τις διατάξεις των αρ. 1, 2, 13 στοιχ. α, 14, 26 παρ. 1, 27, 256 περ. γ’  υποπερίπτωση ββ’ ΠΚ (263Α ΠΚ) σε συνδυασμό με το  άρθρο 1 παρ. 1.  εδάφιο α’ και β΄  του Ν. 1608/1950.  

6.            [ΕΔ 2013/255]

–              Σύναψη Σύμβασης 21/2003 με αντικείμενο την υλοποίηση Αντισταθμιστικών Ωφελημάτων που απορρέουν από την προμήθεια είκοσι (20)μεταφορικών ελικοπτέρων NH 90. Στις 29 Αυγούστου 2003, με το υπ’ αριθμ. Φ.095.1/556466/Σ.1233/ΥΠΕΘΑ/ΓΓΟΣΑΕ, υπογράφεται το υποβληθέν Σχέδιο Σύμβασης Α,Ω. και εξουσιοδοτήθηκε ο Γενικός γραμματέας του ΥΠΕΘΑ/ΓΓΟΣΑΕ για την υπογραφή του. Την ίδια ημέρα υπογράφηκε η Σύμβαση ΑΩ 21/2003, η οποία ενεργοποιήθηκε κατά την ημερομηνία ενεργοποίησης της Κύριας Σύμβασης και η διάρκεια της ήταν τα 10 έτη. Η τιμή της Σύμβασης Κύριας Προμήθειας τη στιγμή  της υπογραφής  ήταν 657.523.069 €. Η εν λόγω  ΣΑΩ  τροποποιήθηκε την 11 Δεκεμβρίου 2010 με την πρώτη τροποποίηση και την 1 Οκτωβρίου 2013 με τη δεύτερη τροποποίηση.

–              Ως εκ τούτου συντρέχουν ενδείξεις για τέλεση απιστίας  σχετικής  με την υπηρεσία, το αντικείμενο της οποίας έχει συνολική αξία μεγαλύτερη των εκατόν είκοσι χιλιάδων (120.000) ευρώ, στρεφόμενης κατά του Δημοσίου, εκ της οποίας η ζημία που προξενήθηκε ή οπωσδήποτε απειλήθηκε στο Δημόσιο είναι ιδιαίτερα μεγάλης αξίας, η οποία υπερβαίνει το ποσό των εκατόν πενήντα χιλιάδων (150.000) ευρώ.

Δείτε εδώ την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ 

Πηγή: protothema.gr

Ετικέτες
Διαβάστε επίσης...
Close

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο