ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Δυσοίωνη για τον Ε-65 η «Θεσσαλία της Αλληλεγγύης και της Οικολογίας»

Ανακοίνωση στην οποία «κρούει τον κώδωνα του κινδύνου» για την ολοκλήρωση της Ε-65 εξέδωσε η περιφερειακή παράταξή «Θεσσαλία της Αλληλεγγύης και της Οικολογίας».

Στην ανακοίνωση αναλυτικά αναφέρονται τα εξής :

«Όλες οι ενδείξεις σχετικά με την πορεία της Ε-65 οδηγούν στο συμπέρασμα ότι ενώπιόν μας υλοποιείται το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου. Αρχής γενομένης από τη διακοπή, το 2010, των εργασιών και τις απολύσεις στα εργοτάξια της μίας εκ των αναδόχων εταιριών (Ferrovial), φτάσαμε σήμερα μέσα από μία μακρά αλυσίδα καθυστερήσεων και λανθασμένων επιλογών στο πάγωμα των εργασιών και στον κίνδυνο ματαίωσής τους.

Πρόσφατα, εξάλλου, ο εκπρόσωπος της ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ, της μόνης εκ των συμμετεχουσών στην κοινοπραξία εταιρίας που έστω τυπικά εξακολουθεί να υλοποιεί το έργο, ανέφερε ότι το Υπουργείο Ανάπτυξης προσανατολίζεται στην οριστική εγκατάλειψή του, γεγονός που θα στοιχίσει στο Δημόσιο 1 δισ. ευρώ (!), ποσό το οποίο κατά την εταιρία θα επαρκούσε για την ολοκλήρωση του έργου.

Τη στιγμή που κατακτημένα δικαιώματα χρόνων σφαγιάζονται στο όνομα της εξοικονόμησης πόρων, τη στιγμή που για χάρη των μέτρων ύψους 11,5 δισ. περικόπτονται ανηλεώς μισθοί, επιδόματα και συντάξεις, τη στιγμή που η ύφεση έχει φέρει σε απόγνωση μεγάλο μέρος των πολιτών που μαστίζονται από την ανεργία και τη φτώχεια, μια τέτοια απόφαση είναι τουλάχιστον προκλητική.

Γιατί βρίσκεται 1 δισ. ευρώ για τις μεγάλες κατασκευαστικές κοινοπραξίες, χωρίς καν να εκτελέσουν το έργο, ενώ δεν περισσεύει για μισθούς και συντάξεις; Πού είναι η περιφερειακή ανάπτυξη, την οποία η κυβερνητική τρόικα έταζε ως «παρηγοριά στον άρρωστο», όταν σταματάνε όλα τα έργα;

Η ολοκλήρωση του έργου της Ε-65 είναι για μας αδιαπραγμάτευτη. Είναι γνωστή η κομβική σημασία της ολοκλήρωσης της Ε-65, για τη συγκοινωνιακή αναβάθμιση και την ανάπτυξη της Θεσσαλίας, ιδίως της Δυτικής, με δεδομένη και την αναπτυξιακή υστέρηση που αυτή παρουσιάζει – αφού, ενδεικτικά, η Δυτική Θεσσαλία συνολικά συμμετέχει μόλις με 26% στο συνολικό ΑΕΠ της Περιφέρειας, έναντι του 74% που εισφέρουν Λάρισα και Βόλος.

Η πολιτική λιτότητας της κυβέρνησης, με την εξαφάνιση του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, τη ματαίωση όλων των έργων υποδομής που θα μπορούσαν να έχουν ευεργετικά αποτελέσματα στην οικονομική ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών και την ταυτόχρονη εκποίηση όλων των υφιστάμενων δημόσιων υποδομών (λιμάνια, αεροδρόμια, σιδηρόδρομος, ηλεκτρική ενέργεια κ.λπ.), είναι εγκληματική και δεν θα περάσει.

Απαιτούμε την άμεση επανεκκίνηση και ολοκλήρωση του οδικού άξονα της Ε-65, για να αρθεί επιτέλους η απομόνωση της Δυτικής Θεσσαλίας, αλλά και τη γενναία αύξηση του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, προκειμένου να επανακάμψει η εθνική και τοπική οικονομία στην αναπτυξιακή τροχιά της.

Είναι αδήριτη ανάγκη να βγάλουμε επιτέλους την περιοχή μας και τη χώρα από το μαρασμό, τη φτώχεια, την ανεργία, την ύφεση και την απελπισία που έχουν προκαλέσει οι μνημονιακές πολιτικές.»

 

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις