«H διαδικασία της πώλησης και τα μυστικά της σε περίοδο κρίσης»

Δημοσιεύθηκε στις: 17 Οκτωβρίου 2012, 14:19

Εξειδικευμένο επιμορφωτικό πρόγραμμα διοργανώνει ο Σύνδεσμός Θεσσαλικών Επιχειρήσεων & Βιομηχανιών

Ο Σύνδεσμος Θεσσαλικών Επιχειρήσεων & Βιομηχανιών προτίθεται να διοργανώσει εξειδικευμένο  επιμορφωτικό πρόγραμμα με θέμα «H διαδικασία της πώλησης και τα μυστικά της σε περίοδο κρίσης» για όλες τις επιχειρήσεις της περιοχής, διάρκειας 6 ωρών.

Σκοπός προγράμματος

Να δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ανανεώσουν και να διευρύνουν τις επαγγελματικές τους γνώσεις.

Να προσαρμόζουν τις τεχνικές πώλησης στις απαιτήσεις του εξωτερικού περιβάλλοντος.

Να κατανοήσουν την αγοραστική συμπεριφορά σε περιόδους οικονομικής ύφεσης

Να αντιληφτούν την δομή της κρίσης και να δημιουργούν πλάνα και στρατηγικές για επιτυχημένες πωλήσεις.

Να δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να κατανοήσουν  την κρίση μέσα από την μελέτη εταιρειών

Να δώσει στρατηγικές κατευθύνσεις και συμβουλές για να πουλάμε στην κρίση

Να δώσει συγκεκριμένες κατευθύνσεις και να αναλύσει στρατηγικές, έτσι όπως τις διαμορφώνουν θεωρητικοί και επιχειρηματίες.

Περιεχόμενο προγράμματος

Εστιάζοντας στον πελάτη

             Πώς αντιλαμβάνονται οι πελάτες σας τις υπηρεσίες που τους παρέχετε? Από τι επηρεάζονται?

             Ποιο είναι το ελάχιστο επίπεδο υπηρεσιών που μπορεί να δεχθεί ο πελάτης σας;

             Ποιος είναι ο «ικανοποιημένος» πελάτης? Από ποια στοιχεία καθορίζεται η ικανοποίησή του;

             Πώς να βρίσκεστε ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό στο επίπεδο υπηρεσιών που προσφέρετε.

             Γιατί χάνουμε πελάτες;

Ποιότητα υπηρεσιών

             Οι πέντε διαστάσεις που οριοθετούν την ποιότητα στις υπηρεσίες: Από τη θεωρία στην πράξη

             Ε – Υπηρεσίες: Πώς ορίζεται η ποιότητα;

             Ποιες διορθωτικές κινήσεις πρέπει να γίνουν σε περίπτωση αποτυχίας στην παροχή υπηρεσιών

             Στρατηγικές για πετυχημένες υπηρεσίες μέσω των Ανθρώπων

Προετοιμασία πριν από την επαφή

             Σχεδιασμός προσέγγισης, εισαγωγής.

             Στόχοι. Γνώση στόχων

             Ανάλυση της Υπηρεσίας

             Τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας

             Πελάτες αναγνώριση των διαφόρων τύπων πελατών

             Εργαλεία πώλησης

             Ποιοτικές / ποσοτικές πληροφορίες υπηρεσιών

Προσέγγιση και ανίχνευση

             Ο πρώτος χαιρετισμός, και ο τρόπος έναρξης της συζήτησης είναι βασικά στοιχεία. Πως να χρησιμοποιήστε μια σειρά από ποικίλα ερωτήματα, άμεσα η έμμεσα, για να ανακαλύψετε τις ανάγκες του πιθανού σας αγοραστή. Η πώληση στηρίζεται στην εμπιστοσύνη. Πρέπει να κερδίσεις τις εντυπώσεις και την εμπιστοσύνη του πελάτη. Η υπηρεσία ας μην ξεχνάμε δεν είναι χειροπιαστή.

             Αρχή επαφής και δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης.

             Επιχειρηματολογία και οι τεχνικές των ερωτήσεων. Πως ρωτάμε και τι ρωτάμε.

             Αντιρρήσεις

             Κλείσιμο

             Tests & Role playing

Παρουσίαση

             Χαρακτηριστικά

             Πλεονεκτήματα – Οφέλη

             Καθαρά κέρδη

             Μετατροπή των χαρακτηριστικών και πλεονεκτημάτων σε απτά ευεργετήματα και οφέλη.

             Tests & Role playing

Xειρισμός αντιρρήσεων και παραπόνων

             Κατηγορίες και είδη αντιρρήσεων και παραπόνων.

             Τεχνικές αντιμετώπισης. Case studies.

-Κατηγορίες πελατών

-Κατηγορίες αντιρρήσεων

Κλείσιμο και οι τεχνικές του. Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να κλείσω; Υπάρχουν τεχνικές για το κλείσιμο;

Στους συμμετέχοντες θα διανεμηθούν:

•             Αναλυτικές σημειώσεις

•             βεβαίωση παρακολούθησης

Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί την Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012 (ώρες 16:00-21:00) στην αίθουσα του ΣΘΕΒ, Λεωφόρος Καραμανλή και Βιομηχανίας, Λάρισα.

Εισηγητής του προγράμματος θα είναι ο  κ. Αλέξανδρος Μπερτσιμάς, Εισηγητής σεμιναρίων πωλήσεων-διαπραγματεύσεων-Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ με 20ετή διδακτική και διευθυντική εμπειρία. Είναι καθηγητής Μάρκετινγκ & Πωλήσεων Ευρωπαϊκών και Αμερικάνικων Πανεπιστημίων στην Ελλάδα.

Έχει διατελέσει Εμπορικός Διευθυντής , Δ/ντής Μάρκετινγκ και πωλήσεων μεγάλων Ελληνικών και Πολυεθνικών εταιρειών. Έχει σπουδάσει οικονομικά-πωλήσεις-Μάρκετινγκ στην Αμερική.

Οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν τη δυνατότητα επιχορήγησης όλου του κόστους του σεμιναρίου κάνοντας χρήση του πόρου της εργοδοτικής εισφοράς 0,45% του (Λ.Α.Ε.Κ.) μέσω του ΟΑΕΔ.

Για δηλώσεις συμμετοχής και περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με τα γραφεία του ΣΘΕΒ και την αρμόδια κα Τζένη Γιβροπούλου μέχρι και την Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012, τηλ. 2410-555507 (Δ/νση: Λεωφ. Καραμανλή & Βιομηχανίας).

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ