Διατηρημένο μαμούθ βρέθηκε από 11χρονο στη Σιβηρία

ΚΟΣΜΟΣ

Διατηρημένο μαμούθ βρέθηκε από 11χρονο στη Σιβηρία

Πάνω σε ένα… μαμούθ έπεσε προς μεγάλη του έκπληξη ο 11χρονος Γιεβγένι Σαλίντερ, στη χερσόνησο Ταϊμίρ στη βόρεια Ρωσία.

Το ηλικίας 30.000 ετών και βάρους 500 κιλών ζώο σύμφωνα με τους ειδικούς, αποτελεί ένα από τα καλύτερα διατηρημένα ευρήματα που έχουν ανακαλυφθεί ως σήμερα, καθώς διακρίνονται καθαρά η προβοσκίδα, το στόμα και τα πλευρά του.

Η Ζένια του Σοπκάργκα

Το μαμούθ βαφτίστηκε Ζένια από τους παλαιοντολόγους (από το υποκοριστικό του αγοριού που έκανε την ανακάλυψη), ωστόσο η επίσημη ονομασία του είναι μαμούθ του Σοπκάργκα από την περιοχή στην οποία εντοπίστηκε. Οι ειδικοί προγραμματίζουν τώρα την μεταφορά και μελέτη του στη Μόσχα και στην Αγία Πετρούπολη, προτού αυτό εκτεθεί στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Ταϊμίρ.

Μετά από μια τέτοια ανακάλυψη δεν αποκλείεται οι φήμες περί κλωνοποίησης μαμούθ να ξαναφουντώσουν.

Ήδη μια ομάδα Ιαπώνων επιστημόνων υποστηρίζει ότι έχει ξεκινήσει να εργάζεται πυρετωδώς για την κλωνοποίηση μαμούθ, με τη βοήθεια γενετικού υλικού από οστά που βρίσκονται σε ρωσικό εργαστήριο.

Κάτι τέτοιο, όπως αναφέρουν, δεν αποτελεί τόσο εύκολη υπόθεση καθώς το DNA του ζώου έχει αλλοιωθεί από τις υπερβολικά χαμηλές θερμοκρασίες των παγετώνων, όπου και είχε ανακαλυφθεί.

in.gr