«Βλέπουμε μόνον θετικά σχόλια για το ολοήμερο σχολείο» είπε από τη Λάρισα ο γ.γ. του υπουργείου Παιδείας

Δημοσιεύθηκε στις: 15 Σεπτεμβρίου 2017, 12:25

Να υποβαθμίσει τις αντιδράσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας για το ενιαίου τύπου ολοήμερο σχολείο επιχείρησε τα πρωί της Παρασκευής από τη Λάρισα, ο αναπληρωτής γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας κ. Γιώργος Αγγελόπουλος, στο πλαίσιο ενημερωτικής εκδήλωσης για διευθυντικά στελέχη εκπαίδευσης που έλαβε χώρα στο 4ο δημοτικό σχολείο Λάρισας.

«Εμείς δε βλέπουμε αντιδράσεις, βλέπουμε δημιουργικά σχόλια τα οποία είναι πάρα πολύ θετικά και είναι όλα καλοδεχούμενα» απάντησε χαρακτηριστικά ο κ. Αγγελόπουλος σε δημοσιογραφική ερώτηση, συμπληρώνοντας πως «δεν έχει ακούσει ποτέ τον όρο «παιδοφυλακτήριο» που χρησιμοποιούν στις ανακοινώσεις τους, οι εκπαιδευτικοί φορείς.

Για το ίδιο θέμα η περιφερειακή διευθύντρια εκπαίδευσης Θεσσαλίας κ. Αναστασοπούλου η οποία συνόδευε τον γενικό γραμματέα, σημείωσε μεταξύ άλλων ότι «η μεταρρυθμιστική αυτή προσπάθεια του ολοήμερου σχολείου έγινε αποδεκτή με χαρά ειδικά από τους γονείς. Έτσι δίνεται η δυνατότητα στα παιδιά, σε όλη την επικράτεια, να έχουν ίσο δικαίωμα στην πρόσβαση στα μορφωτικά αγαθά».

Σχολιάζοντας την έναρξη της σχολικής χρονιάς, ο αναπληρωτής γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας υποστήριξε πως «για πρώτη φορά το υπουργείο Παιδείας μπόρεσε και διόρισε τέτοιο αριθμό εκπαιδευτικών από την πρώτη ημέρα των σχολείων. Μικροκενά εδώ κι εκεί τα αντιμετωπίζουμε λειτουργικά σε καθημερινή βάση. Πρέπει να δώσουμε τεράστια συγχαρητήρια στους διοικητικούς».

Σε ότι αφορά την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, είπε τέλος πως «το υπουργείο Παιδείας έχει εγκαινιάσει εδώ και εβδομάδες έναν κύκλο επαφών με τα στελέχη του σε περιφερειακό επίπεδο.  Θα ενημερώσουμε τα στελέχη μας για τις επικείμενες νομοθετικές αλλαγές που αφορούν το σύνολο της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικότερα των νέων λυκείων.

Ευελπιστούμε σε μία γόνιμη συνεργασία και σε μία ανατροφοδότηση από τα ίδια τα στελέχη έτσι ώστε να φθάσουμε σε μια πιο παραγωγική για την εκπαίδευση, μεταρρυθμιστική προσπάθεια.»

Ρεπορτάζ: Μαριαλία Μαγιάκου

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ