Τι λέει το ΕΚΑΒ για τον θάνατο της 45χρονης στο Βελεστίνο

Δημοσιεύθηκε στις: 20 Απριλίου 2017, 13:42

Ανακοίνωση εξέδωσε το ΕΚΑΒ Θεσσαλίας σχετικά με το περιστατικό του αιφνίδιου θανάτου 45χρονης με καταγωγή από την περιοχή της Αγιάς, στο Βελεστίνο.

Αναλυτικά: «Δυστυχώς για άλλη μια φορά, διαπιστώνουμε ότι κάποιοι δεν έχασαν την ευκαιρία να εκμεταλλευτούν το θάνατο μιας συμπολίτη μας στο Βελεστίνο Μαγνησίας το Μ. Σάββατο 15 Απριλίου, σπεύδοντας να δημοσιεύσουν άκοπα ψευδή στοιχεία εις βάρος του ΕΚΑΒ, χωρίς να τα διασταυρώσουν ως έχουν την υποχρέωση για την πλήρη καιαντικειμενική ενημέρωση της κοινωνίας.

Θεωρούμε αυτονόητη υποχρέωσή μας να παραθέσουμε τα ακριβή στοιχεία για το εν λόγω τραγικό συμβάν, όπως αυτά έχουν καταγραφεί από το Τηλεφωνικό Κέντρο του ΕΚΑΒ Θεσσαλίας προς ενημέρωση του κοινού, προς αποκατάστασης της αλήθειας και προς διάψευση αυτών που προτίμησαν για άλλη μια φορά την εύκολη λύση να κατηγορήσουν το ΕΚΑΒ για ανεπάρκεια και να υποβαθμίσουν το έργο που ευσυνείδητα και με απόλυτη συνέπεια επιτελούν οι εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ στην Περιφέρεια:

  • Στις 11:31 το Τηλεφωνικό Κέντρο του ΕΚΑΒ Θεσσαλίας, δέχτηκε κλήση για περιστατικόστην περιοχή Κοκαλέϊκα του Βελεστίνου.
  • Στις 11:32 το Τηλεφωνικό Κέντρο του ΕΚΑΒ Θεσσαλίας διαβίβασε το σήμα στο κοντινότερο εν κινήσει ασθενοφόρο εκείνη τη στιγμή.
  • Στις 11:56 το ασθενοφόρο έφθασε ακριβώς στο σημείο του συμβάντος (δηλ. έξω από την οικία της παθούσας) ενώ οι διασώστες του ΕΚΑΒ ξεκίνησαν αμέσως την παροχή των πρώτων βοηθειών στην παθούσα, η οποία δεν ανταποκρινόταν παρ όλο που έγιναν οι απαραίτητες ενέργειες ανάνηψης ΚΑΡΠΑ (Καρδιο-Αναπνευστική Αναζωογόνηση).
  • Στα 12:04 και μετά την άφιξή του το ασθενοφόρο στο συμβάν και της έναρξης της παροχής των πρώτων βοηθειών από τους διασώστες, ο οδηγός δήλωσε βλάβη του οχήματος (υπερθέρμανση του κινητήρα) και αμέσως δόθηκε από σήμα στο ασθενοφόρο του Κέντρου Υγείας Αλμυρού να μεταβεί στον τόπο του περιστατικού.
  • Στις 12:24το ασθενοφόρο του Κέντρου Υγείας Αλμυρού που είχε ήδη καταφθάσει, παρέλαβε το περιστατικό το οποίο και μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Βόλου, όπου και επιβεβαιώθηκε ο θάνατος της παθούσης από καρδιακή ανακοπή.

Από τα παραπάνω στοιχεία προκύπτει εμφανώς ότι η ανταπόκριση του ΕΚΑΒ για άλλη μια φορά ήταν άμεση και ότι τόσο οι εργαζόμενοι του Τηλεφωνικού Κέντρου ΕΚΑΒ Θεσσαλίας, όσο και οι εργαζόμενοι του Τομέα Βόλου, έπραξαν το καθήκον τους όπως πάντα, με συνέπεια και υπευθυνότητα. Όπως καταδεικνύουν τα ως άνω στοιχεία όπως αυτά είναι καταγεγραμμένα στο Τηλεφωνικό Κέντρο ΕΚΑΒ Θεσσαλίας, δεν υπήρξε καμία καθυστέρηση στην προσέλευση του ασθενοφόρου στο σημείο του συμβάντος, αλλά το σημαντικότερο είναι ότι άμεσα παρασχέθηκε επείγουσα προνοσοκομειακή φροντίδα στην παθούσακαι μάλιστα για 20 ολόκληρα λεπτά όπως ακριβώς προβλέπεται και από το σχετικό πρωτόκολλο Καρδιοπνευμονικής Αναζωογόνησης, αλλά δυστυχώς δεν επανήλθαν τα ζωτικά σημεία.

Αδιαφορώντας για αυτούς που εκούσια ή από επαγγελματική ανεπάρκεια παραπληροφορούν την κοινωνία αντί να την ενημερώνουν, θέλουμε να διαβεβαιώσουμε όλους τους πολίτες, ότι το ΕΚΑΒ και οι εργαζόμενοι σε αυτό καταβάλουν καθημερινά τεράστιες προσπάθειες και μάλιστα μερικές φορές κάτω από αντίξοες συνθήκες, προκειμένου να ανταποκριθούν αποτελεσματικά σε όλα τα έκτακτα περιστατικά με μοναδικό γνώμονα την παροχή άμεσης και πλήρους προνοσοκομειακής φροντίδας σε όλους τους συνανθρώπους μας που την έχουν ανάγκη.»

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ