Τσικνοπέμπτη! Εφαγές πολύ τελικά; Τι να κάνεις την επόμενη μέρα…

Δημοσιεύθηκε στις: 16 Φεβρουαρίου 2017, 21:20

Αν το παράκανες με τα παϊδάκια, τα μπριζολάκια και το αλκοόλ, υπάρχει λύση για να νιώσεις καλύτερα την επόμενη μέρα. Εδώ σου έχουμε 5 βασικά tips για να αναστρέψεις το εις βάρος σου… παιχνίδι, μετά από μια βραδιά απολαυστικής κρεωφαγίας!

-ΠΙΕΣ ΓΑΛΑ ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΣΠΙΤΙ: Πριν πέσεις για ύπνο, πιες 1 1/2 ποτήρι γάλα 1.5% και συνόδευσέ το με ένα καρότο. Τι πετυχαίνεις έτσι; Να «σπρώξεις» τον οργανισμό σου να κάψει πιο γρήγορα το λίπος που κατανάλωσες και έτσι αυτό να μην αποθηκευτεί.

-ΠΙΕΣ ΦΥΣΙΚΟ ΧΥΜΟ: Αν πάλι είσαι από τα κορίτσια που δεν μπορούν να πιουν γάλα, αντί για 240 ml γάλα, πιες 120ml φρέσκο χυμό πορτοκάλι που χάρη στο κάλιο που περιέχει θα διώξει πιο γρήγορα το κατακρατηθέν υγρό! Το πορτοκάλι επίσης, λόγω της βιταμίνης C θα τόνωσει τους μύες, ενισχύοντας τους με κολλαγόνο και έτσι θα αυξήσει το μεταβολικό ρυθμό.

-ΟΧΙ ΑΜΥΛΟ: Ξέχασε για την επόμενη μέρα κάθετι που μπορεί να περιέχει άμυλο. Πατάτες, ζυμαρικά, ψωμί και ρύζι δεν αποτελούν επιλογή για σένα. Μετά από τόσο λιπαρές τροφές θα υπάρχει κατακράτηση υγρών και αυξημένη πρόσληψη αλατιού. Έτσι, πρέπει να δώσεις στον οργανισμό τη δυνατότητα να αξιοποιήσει όλη αυτή την extra ενέργεια που αλλιώς θα αποθηκευόταν ως λίπος.

-ΟΧΙ ΠΟΛΛΑ ΦΡΟΥΤΑ
: Η επόμενη μέρα θα είναι φτωχή και σε φρούτα. Δεν πρέπει να ξεπεράσεις τα τρία φρούτα, επειδή έχουν αρκετά σάκχαρα που θα δώσουν ενέργεια. Αν γίνει αυτό, θα στερήσεις από το σώμα σου την ευκαιρία να αξιοποίησει τη χθεσινή παραπάνω ενέργεια.

-ΦΑΕ ΚΡΕΑΣ (ΞΑΝΑ):
Όχι πάλι παϊδάκια! Το μεσημεριανό σου γεύμα πρέπει να είναι φιλέτο κοτόπουλο και γενικότερα άπαχο κρέας με βραστά λαχανικά. Αγκινάρα, λάχανο, καρότο, μπρόκολο, κουνουπίδι, κολοκύθι και όλα εκείνα τα λαχανικά που μπορούν να σερβιριστούν βραστά είναι η ιδανική επιλογή για να «διορθώσεις» την ατασθαλία.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Μη σε ζώσουν οι τύψεις που έφαγες πολύ το βράδυ και αποφασίσεις να λιμοκτονήσεις την επομένη. Αν μείνεις νηστική, ο οργανισμός δεν θα μπορέσει να κινητοποιηθεί και να αφομοιωσεί την παραπάνω τροφή της προηγούμενης ημέρας. Αυτό σημαίνει πολύ απλά πως και αδιαθεσία θα αισθανθείς από την αφαγία και δεν θα αποτρέψεις την αποθήκευση λίπους.

diatrofi-news.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ