ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Ζητούν δικαίωση για τον άδικο χαμό των παιδιών τους – Διακόπηκε για τις 13 Φεβρουαρίου η δίκη για το τραγικό τροχαίο στο Ριζόμυλο

Ξεκίνησε σήμερα στα δικαστήρια του Βόλου η δίκη για το τραγικό δυστύχημα που σημειώθηκε στις 23 Ιουλίου του 2014, στο 36ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού Βόλου- Λάρισας, με θύματα τρία νέα παιδιά. Το δυστύχημα συνέβη στο ύψος του Ριζομύλου, όταν το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο Φίλιππος Καπανιάρης και στο οποίο επέβαιναν οι αδερφές Κουσιαρή συγκρούστηκε με φορτηγό που οδηγούσε ο 22χρονος τότε κατηγορούμενος.

Η δίκη ξεκίνησε αργά το μεσημέρι με την ανάγνωση των μαρτύρων και αμέσως διακόπηκε για τις 13 Φεβρουαρίου του 2017.

Οι οικογένειες των τριών αδικοχαμένων παιδιών είχαν μεταβεί από νωρίς το πρωί στα δικαστήρια και ανήρτησαν πανό με τη φράση «Ζητάμε Δικαίωση», ενώ φορούσαν μαύρες μπλούζες με τα ονόματα «Ιωάννα, Κατερίνα, Φίλιππος».

Ο 22χρονος – τότε – οδηγός της νταλίκας που μετέφερε εμπόρευμα από τη Νάουσα με προορισμό τον Πύργο, κατηγορείται για ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή για τον θάνατο του Φίλιππου Καπανιάρη, 20 ετών και των αδελφών Ιωάννας Κουτσιαρή, 18 ετών, και Κατερίνας Κουτσιαρή 21 ετών.

dsc01386
«Επιθυμούμε την κατάφαση της ενοχής από τον οδηγό του φορτηγού και την παραδειγματική τιμωρία από τη Δικαιοσύνη» δήλωσε ο δικηγόρος των οικογενειών Κουτσιαρή και Καπανιάρη, Χριστόφορος Γκλαβένος έξω από τα δικαστήρια.
«Σύμφωνα με την έκθεση της τροχαίας, όλα τα ευρήματα και τα αποδεικτικά στοιχεία, το φορτηγό ήταν υπέρβαρο τουλάχιστον κατά 2,5 τόνους από το επιτρεπόμενο βάρος του. Λόγω της υπερβολικής ταχύτητας και του γεγονότος ότι ο οδηγός ήταν σε κατάσταση κόπωσης, το φορτηγό εισήλθε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας και δεν άφησε κανένα απολύτως περιθώριο αποφυγής και αντίδρασης στο άτυχο Φίλιππο Καπανιάρη» ανέφερε ο κ. Γκλαβένος.
Σύμφωνα με τον ίδιο, «ο ιδιοκτήτης του φορτηγού πιστεύουμε πως γνώριζε ότι ο οδηγός ήταν σε καθεστώς κόπωσης, δεν είχε αλλάξει με άλλον οδηγό για να κάνει άλλος το δρομολόγιο. Γνώριζε επίσης ότι παραβίαζε το επιτρεπόμενο όριο της ταχύτητας που στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν 70 χλμ/ ώρα, δεδομένου ότι στους ταχογράφους υπάρχει συγκεκριμένη ένδειξη που είναι χαρακτηριστική καθώς ο ταχογράφος συνεχώς παρουσιάζει πρόβλημα».
Πρόσθεσε επίσης πως η ένδειξη στον ταχογράφο του φορτηγού ήταν μία «μάσκα» που αποτρέπει στο να καταδειχθεί ότι υπάρχει υπέρβαση του ορίου ταχύτητας και πως ο ταχογράφος δεν είχε επιδιορθωθεί ποτέ. Ο ίδιος είπε πως τη στιγμή του δυστυχήματος η ένδειξη του ταχογράφου ήταν 77 χλμ/ ώρα.
«Είμαστε σίγουροι και πεπεισμένοι από τις αποστάσεις και από τις υλικές ζημιές των οχημάτων που ήταν σφοδρές και από τις παραμορφώσεις, ότι η ταχύτητα ήταν πολύ μεγαλύτερη των 77 χλμ. αλλά μέχρι τόσο μπορούσε να καταγράψει ο ταχογράφος» είπε χαρακτηριστικά.

e-thessalia.gr

Ακολουθήστε το onlarissa.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ελάτε στην ομάδα μας στο viber για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις σημαντικότερες ειδήσεις