Μαθητές δύο ταχυτήτων στο δημοτικό ωδείο καταγγέλλει η Ρένα

Δημοσιεύθηκε στις: 17 Οκτωβρίου 2016, 17:10

Την αγανάκτηση των γονέων, τα παιδιά των οποίων φοιτούν στο δημοτικό ωδείο Λάρισας, μεταφέρει η επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης στο δήμο Λαρισαίων κ. Ρένα Καραλαριώτου.

Η δήλωση αναλυτικά: Το τελευταίο διάστημα, τόσο εγώ όσο και οι συνεργάτες μου στη δημοτική μας παράταξη έχουμε γίνει δέκτες παραπόνων και καταγγελιών από γονείς, τα παιδιά των οποίων φοιτούν στο δημοτικό ωδείο Λάρισας, για δυσλειτουργίες και ανισότητες μεταξύ των παιδιών που φοιτούν στο ωδείο. Φαινόμενα που δεν τιμούν την μακρά ιστορία του δημοτικού μας ωδείου.

Συγκεκριμένα μας αναφέρθηκε ότι τα παιδιά ενώ έκαναν κανονικά την εγγραφή τους, πληρώνοντας τα δίδακτρα ,  και ενώ τα μαθήματα έπρεπε να ξεκινήσουν στις 15 Σεπτεμβρίου, ημερομηνία που ξεκινά το σχολικό έτος για το ωδείο,  τα μαθήματα δεν ξεκίνησαν  .

Τα μαθήματα τελικά ξεκίνησαν …σταδιακά! Οι μαθητές που θα διδάσκονταν από το μόνιμο-αορίστου  προσωπικό του Ωδείου ξεκίνησαν μαθήματα εντός του μηνός Σεπτεμβρίου, και οι υπόλοιποι «τυχεροί» μαθητές, που ανέμεναν τους συμβασιούχους καθηγητές,  ξεκίνησαν  πριν λίγες ημέρες  τον Οκτώβριο! Στην  εύλογη απορία των γονέων «πως θα αναπληρωθούν τα μαθήματα» η απάντηση ήταν ότι θα παραταθεί κατά ένα μήνα το σχολικό έτος .

Θέτουμε λοιπόν δημόσια τα εξής ερωτήματα στον αρμόδιο αντιδήμαρχο κ. Σαπκα:

  1. Γιατί δεν προκηρύχθηκαν πιο έγκαιρα οι θέσεις των συμβασιούχων καθηγητών , έτσι ώστε να είναι κανονικά στις θέσεις στους κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς;
  2. Είναι δίκαιο, ενώ όλα τα παιδιά πληρώνουν τα ίδια δίδακτρα, να ξεκινούν μαθήματα με ένα μήνα διαφορά;
  3. Θεωρείται ότι είναι εφικτό για όλα τα παιδιά αλλά και για τις οικογένειες στους να παραταθεί το σχολικό έτος, όταν μπορεί να έχουν κάνει διαφορετικό οικογενειακό προγραμματισμό;
  4. Είναι δίκαιο οι γονείς να πληρώνουν μαθήματα  που πιθανότητα το παιδί τους δεν θα κάνει;

Οι πολίτες της Λάρισας έχουν τιμήσει το έργο του ωδείου, καθώς εμπιστεύονται σ ’αυτό τη μουσική εκπαίδευση των παιδιών τους. Η άνιση μεταχείριση όμως που υφίστανται τα παιδιά,  δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή. Δεν μπορεί να έχουμε μαθητές δυο ταχυτήτων! Η έγκαιρη πρόσληψη του απαραίτητου προσωπικού και η σωστή διαχείριση του υπάρχοντος προσωπικού, μπορεί να αποτελέσει τη λύση.

To Δ.Ω.Λ αποτελεί σημείο αναφοράς και έχει αναγνωρισθεί διεθνώς για τις υπηρεσίες που προσφέρει στον τομέα της μουσικής δημιουργίας και εκπαίδευσης. Ας το προστατέψουμε σαν κόρη οφθαλμού. Ελπίζουμε τον επόμενο χρόνο , σεβόμενοι το ίδιο  όλα τα παιδιά, να μην έχουμε τα ίδια προβλήματα.»

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ