Αλαλούμ με την κατανομή των μαθητών στα σχολεία

Δημοσιεύθηκε στις: 11 Ιουλίου 2012, 10:50

Πρωτοβουλία – παρέμβαση της ΕΛΜΕ Μαγνησίας

Λύση στο… «αλαλούμ» που αναμένεται να προκύψει από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο με την κατανομή την οποία προτείνει η Β/θμια Εκπαίδευση Μαγνησίας, υιοθετώντας ένα σύστημα που έχει ήδη προκαλέσει τις αντιδράσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας, των μαθητών αλλά και των γονιών τους, έδωσε στη δημοσιότητα η ΕΛΜΕ Μαγνησίας.

Πρόκειται, όπως ανέφερε ήδη το «ΡΑΔΙΟ-ΕΝΑ 102,5», για τη δημιουργία μιας επιτροπής που θα διερευνήσει την καλύτερη δυνατή χωροταξική κατανομή των μαθητών που θα φοιτήσουν σε Γυμνάσια και Λύκεια από τη νέα σχολική χρονιά.

Το ζήτημα τονίστηκε ιδιαίτερα, σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου που έδωσαν ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Σωκράτης Σαβελίδης, ο αντιπρόεδρος Γιώργος Χαρμάνης και το μέλος του Δ.Σ. Γιώργος Χαλκιαδόπουλος.

Όπως τόνισε ο κ. Σαβελίδης, η επιτροπή αυτή αποτελούμενη από εκπροσώπους της ΕΛΜΕ, της Β/θμιας , του Δήμου κ.α. θα καταθέσει τις προτάσεις της για να δοθεί λύση στο θέμα της κατανομής των μαθητών αλλά και να μελετήσει πόσα διδακτήρια χρειάζονται και πως αυτά θα κατανεμηθούν χωροταξικά στο Πολεοδομικό Συγκρότημα, βασιζόμενη και στο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο.

Ως «έκτρωμα» χαρακτήρισε την κατανομή ο Γ. Χαρμάνης… «Όσο κι αν ακούγεται αυτό λογικό, τελικά δεν είναι δυνατόν να «περπατήσει» για όλες τις περιπτώσεις καθώς διασπώνται φιλίες, ομάδες και φυσικά δημιουργούνται σε άλλα σχολεία παραπάνω τμήματα που δεν μπορούν να τα στεγάσουν, ενώ σε άλλα λείπουν τμήματα και φυσικά δεν θα έχουν αντικείμενο οι εκπαιδευτικοί» τόνισε ο ίδιος.

Ο κ. Χαλκιαδόπουλος απ΄ την πλευρά του, τόνισε ότι «θα πρέπει οπωσδήποτε να γίνει άμεσα καταγραφή των υπαρχουσών δομών και σωστή κατανομή των μαθητών».

Αναφέρθηκε παράλληλα, στο χρόνιο κτιριακό πρόβλημα ειδικά σε επίπεδο Β/θμιας Εκπαίδευσης, φέρνοντας ως παραδείγματα το Καρτάλειο Διδακτήριο που στεγάζονται τρία σχολεία διαφορετικών βαθμίδων, αλλά και την υπερσυγκέντρωση σχολικών μονάδων σε Φυτόκο και πρώην Πολυκλαδικό.

(magnesianews.gr)

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ