«Διαφάνεια και τήρηση της νομοθεσίας στις τοποθετήσεις» ζητά η ΕΛΜΕ Λάρισας

Δημοσιεύθηκε στις: 29 Ιουνίου 2012, 21:28

Η ΕΛΜΕ Λάρισας σε ανακοίνωσή της «με θλίψη διαπιστώνει ότι η λειτουργία του ΠΥΣΔΕ Λάρισας στο ζήτημα των πρόσφατων τοποθετήσεων σε οργανικές θέσεις κινήθηκε στη λογική της παραβίασης του νομοθετικού πλαισίου επιλέγοντας τη λογική των δυο μέτρων και σταθμών».

Στην ίδια ανακοίνωση προσθέτει τα εξής: «αναγκαζόμαστε να διατυπώσουμε εγγράφως και προς το ΠΥΣΔΕ και προς ενημέρωση των συναδέλφων τα αυτονόητα, αυτά που είχαμε επισημάνει και στην πρόσφατη παράσταση μας στον πρόεδρο του ΠΥΣΔΕ.

Το οργανικό κενό προσδιορίζεται και δίνεται για μετάθεση και τοποθέτηση            με βάση τις ώρες των μαθημάτων πρώτης ανάθεσης.

Άλλωστε οι αρμόδιοι , διευθυντές σχολείων , διευθυντής Διεύθυνσης συντάσσουν αντίστοιχα τους γνωστούς πίνακες Α , Β και Γ.

Η διαδικασία των μεταθέσεων και τοποθετήσεων είναι ενιαία και διέπεται από τα ίδια ακριβώς κριτήρια (ωράριο , μαθήματα πρώτης ανάθεσης)

Το ΠΥΣΔΕ επικυρώνει στα τέλη Φλεβάρη με τον πίνακα Γ την οριστική εικόνα των οργανικών κενών.

Οργανικό κενό δίνεται όταν υπάρχουν 11 τουλάχιστον ώρες μαθημάτων πρώτης ανάθεσης.

Τη σαφήνεια αυτού του πλαισίου αμφισβήτησε  το ΠΥΣΔΕ Λάρισας στις πρόσφατες τοποθετήσεις.

Για την ακρίβεια την ερμήνευσε κατά το δοκούν.

Σε άλλα σχολεία δόθηκαν οργανικά κενά με βάση τον αριθμό 11 τουλάχιστον ωρών μαθημάτων πρώτης ανάθεσης και σε άλλα  υπαρκτά κενά αποσιωπήθηκαν αφού οι διευθυντές ανέθεσαν αυθαίρετα τις ώρες σε εκπαιδευτικούς που μπορούσαν να καλύψουν τις ώρες με μαθήματα δεύτερης ανάθεσης.

Είναι εξάλλου οξύμωρο το ΠΥΣΔΕ να προσδιορίζει συγκεκριμένο αριθμό οργανικών κενών το Φλεβάρη και τον Ιούνιο το ίδιο να τον ανατρέπει.

Η επίκληση του άρθρου 7 του Ν.3848/2010 από μέλη του ΠΥΣΔΕ δεν ευσταθεί, αφού πουθενά δεν ορίζει ο συγκεκριμένος νόμος τη διαδικασία των τοποθετήσεων .

Η δυνατότητα να συμπληρώνουν ωράριο εκπαιδευτικοί με μαθήματα δεύτερης ανάθεσης αφορά τα λειτουργικά κενά που προκύπτουν κάθε Σεπτέμβρη με την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

Η ΕΛΜΕ Λάρισας ζητά από το ΠΥΣΔΕ να τηρήσει την πάγια διαδικασία και να υπολογίζει τα οργανικά κενά μόνον με τα μαθήματα πρώτης ανάθεσης.

Η  διπλή ερμηνεία της υφιστάμενης νομοθεσίας δημιουργεί εκτός των άλλων και την αμφισβήτηση της οργανικής θέσης των εκπαιδευτικών».

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ