Για νέα ταξίδια το «τουριστικό» λεωφορείο της Θεσσαλίας

Δημοσιεύθηκε στις: 29 Μαΐου 2012, 19:28

Να προσελκύσει τουρίστες από τη Δυτική αλλά και την Κεντρική Μακεδονία επιδιώκει η Περιφέρεια Θεσσαλίας, συνεχίζοντας μία παράδοση ετών, ειδικά φέτος που η οικονομική κρίση βαρύνει ακόμη περισσότερο τον τομέα του τουρισμού.

Η Αιρετή Περιφέρεια θεωρεί ότι η περιοχή μας έχει πολλά περιθώρια να αποκομίσει τουριστικό μερίδιο από τη Μακεδονία, που είναι μια αξιόλογη αγορά, με εύκολη πρόσβαση.

Έτσι, πρόθεσή της είναι να αξιοποιήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα ατού της Θεσσαλίας και να τα κάνει ευρύτατα γνωστά σε ένα πλήθος ανθρώπων που αγνοούν τις φυσικές ομορφιές του τόπου μας καθώς και τις δυνατότητες που προσφέρει τουριστικά η περιοχή μας .

Για το σκοπό αυτό το ειδικά διαμορφωμένο τουριστικό λεωφορείο πραγματοποιεί από 28 έως και τις αρχές Ιουνίου καμπάνια σε πόλεις της Μακεδονίας, όπως Κοζάνη, Γρεβενά, Καστοριά, Φλώρινα, Έδεσσα, Νάουσα, Βέροια, Θεσσαλονίκη και Πτολεμαΐδα. Επίσης κατά την διάρκεια της περιοδείας θα πραγματοποιηθούν εκδηλώσεις σε δύο πόλεις τη Νάουσα και τη Βέροια.

Στις εκδηλώσεις αυτές θα γίνει παρουσίαση της Θεσσαλίας στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Συγχρόνως θα προβάλλεται ντοκιμαντέρ από την Θεσσαλία σε μεγάλη οθόνη. Παράλληλα θα γίνει και παρουσίαση χορευτικών συγκροτημάτων με φόντο την Θεσσαλία και ταυτόχρονα θα δοθεί μία μικρή διάλεξη για τον Τουρισμό και την Θεσσαλική γη.

Επιτυχημένη ήταν η χθεσινή παρουσία στην Κοζάνη όπου πολίτες της περιοχής είχαν την ευκαιρία να πάρουν έντυπο υλικό και να ενημερωθούν για τους τουριστικούς προορισμού της Θεσσαλίας. Τα στελέχη της Περιφέρειας Θεσσαλίας έγιναν αποδέκτες της βούλησης πολλών πολιτών που έδειξαν ενδιαφέρον να περάσουν τις διακοπές τους στη Θεσσαλία καθώς όπως ανέφεραν η μετακίνηση από και προς τα λιμάνια και τα αεροδρόμια της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης έχει καταστεί πλέον ασύμφορη.

Σε όλες τις πόλεις, το προσωπικό της Περιφέρειας μαζί με επιχειρηματίες διανείμει διαφημιστικά φυλλάδια που προβάλλουν τις τουριστικές δυνατότητες της περιοχής μας και περιέχουν πληροφορίες τόσο για τις φυσικές ομορφιές όσο και τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Ανάλογη καμπάνια είχε γίνει και πέρσι με πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα, καθώς καταγράφηκε σημαντικός αριθμός αφίξεων από τη Βόρεια Ελλάδα.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ